AnonymBruker Skrevet 19. september 2018 #1 Skrevet 19. september 2018 Menn bruker jo like mye varmt undertøy som kvinner i kalde Norge. I form av longs og strømpebukser. Men menn må ha det usynlig under bukser. Mens kvinner kan sprade rundt i det med bare en shorts eller kjole/skjørt over. Hjemme så går buksa av og vi menn går rundt i bare longsen. Men når menn passerer dørterskelen skal det tildekkes, mens kvinner kan spassere rett over utildekket. Må det være slik? Hvorfor??? Hvorfor??? Anonymkode: a9921...cd6 2
Milanos Skrevet 19. september 2018 #2 Skrevet 19. september 2018 Hmm hvor har du dette fra? Tror ikke jeg har lagt merke til noen som går rundt offentlig i longsen i det hele tatt.. men så ser jeg ingen grunn til hvorfor bare kvinner kunne gjort det da.. 21
AnonymBruker Skrevet 19. september 2018 #3 Skrevet 19. september 2018 Jeg har aldri sett noen, verken mann eller kvinne, sprade rundt i ullundertøy offentlig?? Anonymkode: 83f08...bce 29
Mr. Kilmister Skrevet 19. september 2018 #4 Skrevet 19. september 2018 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Menn bruker jo like mye varmt undertøy som kvinner i kalde Norge. I form av longs og strømpebukser. Men menn må ha det usynlig under bukser. Mens kvinner kan sprade rundt i det med bare en shorts eller kjole/skjørt over. Hjemme så går buksa av og vi menn går rundt i bare longsen. Men når menn passerer dørterskelen skal det tildekkes, mens kvinner kan spassere rett over utildekket. Må det være slik? Hvorfor??? Hvorfor??? Anonymkode: a9921...cd6 Jeg går til postkassa naken. Det er det bare menn som kan... 15 3
AnonymBruker Skrevet 19. september 2018 #5 Skrevet 19. september 2018 Hva snakker du om? Vi kan gå gå i baris hele tiden, og vise oss frem uten særlig konsekvenser. Ikke blir vi voldtatt (i sammenligning med kvinner), eller slutshama for kroppen - eller truet osv. Anonymkode: de287...664 29
AnonymBruker Skrevet 19. september 2018 #6 Skrevet 19. september 2018 TS her. Dere har aldri sett kvinner i varmt undertøy offentlig? Her er et par eksempler: Kvinner med varm strømpebukse under shorts: Kvinne offemtlig med varmt dertøy under skjørt: Menn med varmt undertøy undetøy om vinteren i Norge. Kan for all del ikke eksponeres slik kvinnet er fritt til å gjøre...??? Anonymkode: a9921...cd6
AnonymBruker Skrevet 19. september 2018 #7 Skrevet 19. september 2018 Ingen har da nektet menn å gå kledd slik? Anonymkode: 56680...250 26 1
Peaches Skrevet 19. september 2018 #8 Skrevet 19. september 2018 Dette er en mann. Med strømpebukser. Jeg ser ikke poenget. 26 1
AnonymBruker Skrevet 19. september 2018 #9 Skrevet 19. september 2018 Strømpebukser er ikke bare undertøy, serru. Det er fullverdige plagg. Anonymkode: 1350c...9e7 25 1
AnonymBruker Skrevet 19. september 2018 #10 Skrevet 19. september 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Menn bruker jo like mye varmt undertøy som kvinner i kalde Norge. I form av longs og strømpebukser. Men menn må ha det usynlig under bukser. Mens kvinner kan sprade rundt i det med bare en shorts eller kjole/skjørt over. Hjemme så går buksa av og vi menn går rundt i bare longsen. Men når menn passerer dørterskelen skal det tildekkes, mens kvinner kan spassere rett over utildekket. Må det være slik? Hvorfor??? Hvorfor??? Anonymkode: a9921...cd6 Menn kan jo sprade rundt i bar overkropp på sommeren, mens kvinner må dekke seg til med både bh og singlet. Hvorfor må det være slik? Hvorfor blir en kvinne i bar overkropp arrestert og anmeldt for blotting? Menn har da også brystvorter.. og mange spesielt eldre menn har da like store bryster som mange kvinner.. Anonymkode: 04861...b1a 26
AnonymBruker Skrevet 19. september 2018 #11 Skrevet 19. september 2018 Ingen som nekter menn å gå i skjørt. Anonymkode: 15141...342 20 1
AnonymBruker Skrevet 19. september 2018 #12 Skrevet 19. september 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Strømpebukser er ikke bare undertøy, serru. Det er fullverdige plagg. Anonymkode: 1350c...9e7 ... Altså fullverdige plagg fra lårene og ned. Ikke rumpa, men så viser vi ikke strømpebukserumpa offentlig heller. Anonymkode: 1350c...9e7 13
AnonymBruker Skrevet 19. september 2018 #13 Skrevet 19. september 2018 Her i nabolaget er det en dame som daglig går på tur i Kari traa stilongs. Ikke tights, men ullstilongs. Synes det er snålt, men at man ser strømpebukser på damer, under skjørt eller shorts er normalt. Dere menn får trøste dere med at dere kan gå i bar overkropp. Anonymkode: 1f5e6...519
Milanos Skrevet 20. september 2018 #14 Skrevet 20. september 2018 Bildene viser jo strømpebukser.. hadde du tatt på deg det og en shorts over ville du kanskje fått noen rare blikk men du skal da for all del få lov til det hvis du vil? Kvinner går jo ikke akkurat rundt i bare strømpebuksa heller 16
AnonymBruker Skrevet 20. september 2018 #15 Skrevet 20. september 2018 13 timer siden, AnonymBruker skrev: TS her. Dere har aldri sett kvinner i varmt undertøy offentlig? Her er et par eksempler: Kvinner med varm strømpebukse under shorts: Kvinne offemtlig med varmt dertøy under skjørt: Menn med varmt undertøy undetøy om vinteren i Norge. Kan for all del ikke eksponeres slik kvinnet er fritt til å gjøre...??? Anonymkode: a9921...cd6 Hvor er det du ser noe "varmt underøy" på de 2 øverste bildene? Til info så pleier altså damene å ha undertøy under strømpebuksa. Om damene går med ulltruser er det neimen ikke lett å se på de bildene dine. Anonymkode: a61a1...705 27
Gjest hind Skrevet 20. september 2018 #16 Skrevet 20. september 2018 Jeg tror ikke det er noen lov som forbyr menn å gå i tights, så værsågod hvis du føler for det
AnonymBruker Skrevet 20. september 2018 #17 Skrevet 20. september 2018 Er da helt naturlig med kvinner, som bruker strømpebukser og skjørt. Det har vi gjort i veldig mange år. Jeg bruker kun kjoler, så på vinteren bruker jeg jo tykke svarte strømpebukser til. Men kjolene går jo til rett over kneet, dekker jo rumpa. Hvorfor må jeg gå med bukse? Ikke finner jeg bukser som sitter godt på heller. Menn må da gjerne bruke strømpebukse og skjørt de og. Jeg bryr meg ikke. Anonymkode: e9ddf...195 3
AnonymBruker Skrevet 20. september 2018 #18 Skrevet 20. september 2018 Det er da ingen som nekter deg å gå med stillongs eller strømpebukse selv om du er mann. Det kvinner derimot som regel gjør er å dekke rumpa med skjørt, kjole eller shorts. Det er jo vanlig å dekke rumpa i Norge, men å vise fram undertøysbekledde (eller nakne!) bein er da helt innafor. For begge kjønn. Ser forresten noen ganger idrettsmenn med stillongs med shorts over. Kjør på, TS. Anonymkode: e14e9...45d 4
Gjest tranedatter Skrevet 20. september 2018 #19 Skrevet 20. september 2018 Ser da hele tiden menn som går med tights og shorts... https://www.macleans.ca/society/men-in-compression-tights-bend-gender-norms/
Maude Skrevet 20. september 2018 #20 Skrevet 20. september 2018 De bildene du viste er jo av syntetiske strømpebukser. De er ikke varme hvis det er det du tror. 14
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå