AnonymBruker Skrevet 19. september 2018 #1 Skrevet 19. september 2018 Flere enn meg som gjør dette? Når det kommer en ny sesong, oppfølger til en film/serie jeg virkelig liker - så drøøøøyer jeg i det lengste med å se den, for, da har jeg jo ikke den å glede meg til mer Huff, der er litt småflaut - godt voksen og alt der der 😛 Men, nå venter jeg altså på en god anledning - type bursdag, syk, mellomjul eller noe, for å se: sesong 6 av Doctor Who sesong 3 av Outlander sesong 2 av Stranger Things som jeg kommer på i farta.... og det er jeg litt redd for, å glemme de jeg hadde tenkt å se Please, fortell meg at ikke eneste som er så rar.....??!! Åja, siste episoden av Sherlock - hadde jeg jo glemt! Mamma mia...! Tror det er på tide jeg begynner å dikte opp gode anledninger Anonymkode: 73833...2e9 2
Aragorn ll Elessar Skrevet 19. september 2018 #2 Skrevet 19. september 2018 (endret) Jeg har problemer med å forstå hvilken grunn du har til å være flau. Er 35 og har 185 tv serier på DVD. Endret 19. september 2018 av Eugene Onegin 1
Gjest Stella Rose Skrevet 19. september 2018 #3 Skrevet 19. september 2018 Samler på tv-serier jeg også, og er snart 40. Har aldri tenkt på det som rart er heller ikke flau over det.
Rumle Skrevet 19. september 2018 #4 Skrevet 19. september 2018 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Flere enn meg som gjør dette? Når det kommer en ny sesong, oppfølger til en film/serie jeg virkelig liker - så drøøøøyer jeg i det lengste med å se den, for, da har jeg jo ikke den å glede meg til mer Huff, der er litt småflaut - godt voksen og alt der der 😛 Men, nå venter jeg altså på en god anledning - type bursdag, syk, mellomjul eller noe, for å se: sesong 6 av Doctor Who sesong 3 av Outlander sesong 2 av Stranger Things som jeg kommer på i farta.... og det er jeg litt redd for, å glemme de jeg hadde tenkt å se Please, fortell meg at ikke eneste som er så rar.....??!! Åja, siste episoden av Sherlock - hadde jeg jo glemt! Mamma mia...! Tror det er på tide jeg begynner å dikte opp gode anledninger Anonymkode: 73833...2e9 Skulle ønske jeg klarte det! Jeg prøver alltid å drøye ut favorittseriene mine så lenge som mulig, men jeg klarer det ALDRI og racer igjennom alt sammen på null komma niks
AnonymBruker Skrevet 19. september 2018 #5 Skrevet 19. september 2018 7 minutter siden, Eugene Onegin skrev: Jeg har problemer med å forstå hvilken grunn du har til å være flau. Er 35 og har 185 tv serier på DVD. 5 minutter siden, Stella Rose skrev: Samler på tv-serier jeg også, og er snart 40. Har aldri tenkt på det som rart er heller ikke flau over det. Jeg forstår det ikke slik at TS samler på serier, men sparer på dem - dvs. venter i det lengste med å se dem, for å ha noe å glede seg til? Anonymkode: 56b55...733 2
annebanane Skrevet 19. september 2018 #6 Skrevet 19. september 2018 (endret) Åjada. Breaking bad, game of thrones og et par andre blir spart til jeg en dag er syk over tid og lysten til å se alt på en gang kommer over meg. Ikke sett en eneste episode av seriene jeg sparer er sett. Det går dog mer i serier som ikke umiddelbart frister fordi jeg må ha konsentrasjonen til det, men som jeg vet jeg kommer til å like når jeg er i gang. Altså ikke favorittserier, for de blir sett med en gang. I fjor tok jeg hele House of Cards som jeg hadde spart, og durte gjennom på noen dager jeg var hjemme og syk. Samt en del filmer jeg har spart til samme anledning. Endret 19. september 2018 av Moonwalker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå