Gå til innhold

jeg vil sove gjennom hele natten!!

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hva kan jeg gjøre? Jeg står opp annenhver/hver tredje time for å tisse på natta...Jeg har vært hos legen, der fikk jeg beskjed om å drive med knipeøvelser i bekkenet, men jeg har gjort dette i et år, og det funker ikke. Jeg trenger råd og hjelp. Vær så snill, det er slitsomt å stå opp på natta om og om og om igjen :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Jeg drikker ikke noe særlig egentlig, helt normalt, men prøver å la være å drikke et par timer før jeg legger meg.

Og jeg er ikke gravid, men kan jo kanskje være hormoner forde, men jeg har liksom alltid vært sånn :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

Hva skjer om du ikke går og tisser? Er det bare vane fordi du er vant til å våkne nå, eller tisser du fysisk på deg om du ikke tar turen ut på badet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trådstarter her

Jeg får ikke sove om jeg ikke går på do, for det presser så fælt. Har prøvd å holde meg, men da har jeg ligget våken hele natta, og pinlig nok "skvettet" litt trusa :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Trådstarter her

Jeg har vært hos lege en gang før, og hos en annen for ca to måneder siden, men får bare samme svaret. De kan ikke gjøre noe, om det ikke er snakk om operasjon da, og det er utelukket bare pga tissing.

Men finnes det ingenting?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

Jeg vet ikke rett og slett. Kanskje du skulle prøve noe alternativt? Akupunktur eller noe sånn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg har tenkt på det, men jeg er student, og kan ikke si at pengene vokser på trær her.. :hoho: Men jeg har tenkt på noe alternativt ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du full blære hver tredje time da, eller bare skvetter du?

Jeg tenker at det må være to ulike ting med ulike løsninger?

Er blæren full har du jo vann som må ut av systemet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trådstarter her
Har du full blære hver tredje time da, eller bare skvetter du?

Jeg tenker at det må være to ulike ting med ulike løsninger?

Er blæren full har du jo vann som må ut av systemet.

Merkelig nok så er den så og si helt full, det er ikke bare skvetting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest tanna

Vet hvordan du har det, trådstarter... Men etter at jeg har prøvd å kutte litt ned på brus-inntaket og drikker vann istedet og i tillegg ikke bruker prevensjon med hormoner lenger har det faktisk blitt en del bedre! Er maks oppe en gang om natten nå og det er gjerne tidlig på morgenen. føler meg mye mer uthvilt og fornøyd nå ja. Håper dine problemer også løser seg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trådstarter her

Takk tanna :) Jeg drikker ikke så mye brus, men kan prøve å kutte ned mer. Også går jeg på p-piller som så klart har hormoner, men jeg tror nok ikke jeg burde slutte på de :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tanna

Skjønner det! :wink: Jeg sluttet med piller pga. mange andre bivirkninger jeg, så at det også har hjulpet på "tissetrengtheten" er egentlig bare en bonus... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Også går jeg på p-piller som så klart har hormoner, men jeg tror nok ikke jeg burde slutte på de.

Nei det har du nok rett i, for det blir ikke MINDRE tissing om natten hvis du blir gravid i alle fall... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...