AnonymBruker Skrevet 19. september 2018 #1 Skrevet 19. september 2018 Jeg mottok klær som jeg bestilte fra en nettbutikk. Den ene genseren jeg bestemte meg for å beholde, oppdaget jeg etter litt over en times bruk at en tråd hadde nuppet seg i stoffet slik at det var i ferd med å komme hull... Jeg hadde ikke smykke eller noe på meg som kan ha forårsaket det, så tror jeg mest sannsynligvis har mottatt varen slik. Jeg tok den av meg og la den i esken ilag med andre varer jeg skulle returnere. Jeg huket av på returskjemaet at varen var defekt, og beskrev som nevnt ovenfor hva det dreide seg om (nevnte selvsagt at den var brukt en liten stund) og sendte den i posten. Men dum som jeg er sjekket jeg ikke ift nettsiden, siden dette vel i prinsippet dreier seg om om reklamasjon av et brukt plagg (?). Har også kastet merkelappen 🙄 Vet noen hva som kommer til å skje i dette tilfellet? Anonymkode: 0fbb1...3ef
AnonymBruker Skrevet 19. september 2018 #2 Skrevet 19. september 2018 Det har ingenting å si.. Anonymkode: b620f...cd2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå