AnonymBruker Skrevet 19. september 2018 #1 Skrevet 19. september 2018 Hei Jeg arrangerer overraskelsesbursdag for mamma, og skal opprette et arrangement på FB siden jeg, mamma og broren min bor 18 timer unna der festen skal være og resten av familien bor. Jeg og broren min tenkte å ta mamma med til London, men vi må drøye turen siden mamma må søke til Nav osv først. Bør jeg skrive i arrangementet at vi skal spleise på londontur slik at de som øsnker legger inn en slant? Hvordan skal jeg Evt skrive det? Eller skal jeg nevne det til søsknene til mamma, slik at de kan videreformidle det til dems barn? Anonymkode: 3b294...6a1
AnonymBruker Skrevet 19. september 2018 #2 Skrevet 19. september 2018 Virker litt rart å be om siden dere skal være med på turen. Blir nesten som om dere ber om betaling for turen til dere selv. Anonymkode: b3992...571 4
TheGirlWhoWaited Skrevet 19. september 2018 #3 Skrevet 19. september 2018 Overskriften og innlegget ditt henger ikke helt sammen - du skal selvfølgelig ikke be om penger fra noen som helst. MEN, du må gjerne informere om at dere ønsker å gi en Londontur i gave til moren din, og de som ønsker å være med på å gi henne dette kan være med på spleisen. Men jeg regner med at dere bruker de pengene dere får inn på moren deres, og at du og broren din betaler selv? Og at dere tar reiser til London med henne, selv om ingen andre blir med å spleisen? 3
Addie Skrevet 20. september 2018 #4 Skrevet 20. september 2018 Kan du ikke skrive at dere ønsker å ta moren deres med til London og at hvis noen vil bidra til turen, så er Pund et supert gavetips? Da vil jo moren din få lommepenger til turen og hun kan evnt kjøpe noe fint der i gave fra gjestene. Hvis jeg skulle bedt om penger til billetten, ville jeg nok gjort det på en annen måte enn at Londonturen var gave fra bare dere to... 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå