Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til dere som har peiling på kroppstemp og måling under eggløsning/graviditet, kan dere hjelpe meg her:phaedra:

Nå i disse "rugedager" så blir en jo litt utolmodig og vil gjerne ta tester hver dag. (iallefall jeg...:fnise:)
Jeg er nå på rugedag 5 og begynte å tempe for noen dager siden, har lest at kroppstemperaturen øker litt under eggløsning - og enda litt mer & holder seg høy hvis en blir gravid. Har jeg rett? Hvis en graviditet ikke finne sted skal da temperaturen synke ned igjen. 
Vi er jo forskjellige og noen har høyere kroppstemp enn andre men jeg er rimelig sikker på at min basaltemp ligger på 36,8.
Da jeg startet å tempe: 
kveld rugedag 3 var den 37,01
kveld rugedag 4 var den 37,09
kveld rugedag 5 altså idag, 37,52

Ser jeg har en jevn stigning - hvis stigningen fortsetter litt til tror dere det kan være et positivt tegn da?? det er 9 dager siden jeg tok (otrivelle) eggløsningsprøyta så den er ute av kroppen hvis det har noe å si

Anonymkode: babdf...aab

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Egget fester seg vel ikke før dag 6-7? Så du kan vel uansett kanskje ikke se noe før litt senere ?

Skrevet

Fester det seg så sent altså? Ja da går det jo ikke ann å se noe enda

• Liker 1
Skrevet

Ble vel tenke hele mnd før å se det skikkelig :) memmen forstår jo du blir nysgjerrig og prøver da! Krysser fingrene:)

Anonymkode: 5157f...a82

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ble vel tenke hele mnd før å se det skikkelig :) memmen forstår jo du blir nysgjerrig og prøver da! Krysser fingrene:)

Anonymkode: 5157f...a82

Ja,er helt enig. Nysgjerrigheten tar overhånd😅 takk:)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...