Snutus Skrevet 16. mars 2005 #1 Skrevet 16. mars 2005 Jeg har tenkt å bruke hjerter som bordkort. For å gjøre det enkelt prøver jeg å få tak i en utstanser med hjerteform. Problemet er at alle jeg har funnet er så små. Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i hjerter som er minimum 5 cm?
Gjest Gjesta Skrevet 16. mars 2005 #2 Skrevet 16. mars 2005 Det tviler jeg på at du som privatperson kan få tak i.... Lykke til
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 16. mars 2005 #3 Skrevet 16. mars 2005 Heidi76 har kjøpt det! Mener hun kjøpte det på Lines Hobby i Tønsberg. KJEMPEFLOTT VAR DET!!!
Snutus Skrevet 16. mars 2005 Forfatter #4 Skrevet 16. mars 2005 Da er det altså håp. Heidi76 kan du være så snill å sende meg info om hjerte-utstanseren din? Det hadde vært utrolig snillt.
Snutus Skrevet 16. mars 2005 Forfatter #6 Skrevet 16. mars 2005 Kanskje du burde sende henne en PM istede God ide. Jeg skal gjøre det.
Gjest Anonymous Skrevet 16. mars 2005 #7 Skrevet 16. mars 2005 De har sånne til utlån på Norway Designs i Oslo! Du må stå der å stanse dem ut, og sikkert en fordel om du kjøper litt papir;) Vi har kjøpt noe papir der og noe på panduro, men har ikke vært noe problem å bruke panduro - papiret der! Fin fasjong på hjertene er det også! :-)
Gjest gjest1 Skrevet 16. mars 2005 #8 Skrevet 16. mars 2005 Heidi76 har kjøpt det! Mener hun kjøpte det på Lines Hobby i Tønsberg. KJEMPEFLOTT VAR DET!!! Stemmer, jeg fikk tak i på Lines Hobby i Tønsberg. hvis jeg måler hjerte på det bredeste så er de 5,5 cm og fra topp til bunn ca 5 cm
Gjest Anonymous Skrevet 17. mars 2005 #9 Skrevet 17. mars 2005 Flere hobbybutikker har slike utstansermaskiner med mange forskjellige figurer i ulike størrelser. Disse er veldig dyre, men kan ofte leies i butikken til en rimelig pris. Mener at både Steffens i Oslo og Bikuben på Strømmen har en slik til utleie.
Snutus Skrevet 17. mars 2005 Forfatter #10 Skrevet 17. mars 2005 Flere hobbybutikker har slike utstansermaskiner med mange forskjellige figurer i ulike størrelser. Disse er veldig dyre, men kan ofte leies i butikken til en rimelig pris. Mener at både Steffens i Oslo og Bikuben på Strømmen har en slik til utleie. Takk for tipset. Skal Sjekke det. Jeg har allerede ringt Lines Hobby og de har bare avlange hjerter igjen.
Gjest gjest1 Skrevet 17. mars 2005 #11 Skrevet 17. mars 2005 Den jeg kjøpte betalte jeg 105 kr for. Litt dyrt men ikke :hår:
Gjest gjest1 Skrevet 17. mars 2005 #12 Skrevet 17. mars 2005 Takk for tipset. Skal Sjekke det. Jeg har allerede ringt Lines Hobby og de har bare avlange hjerter igjen. De avlange er også veldig fine altså. Da jeg kjøpte min hadde de kun den jeg har inne og ikke de avlange. Tror jeg hadde valgt den avlange om de hadde hatt den inne da jeg var der.
Tjorven Skrevet 17. mars 2005 #13 Skrevet 17. mars 2005 På dette forumet: http://scrapping.no/forum/ er det mange som selger slike hjerter som er utstanset av spesielle scrappe/kort-verktøy. Legger du inn en forespørsel der under "ønskes" er det garantert mange som kan/vil hjelpe deg! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå