Gå til innhold

Hjerte-utstanser

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tenkt å bruke hjerter som bordkort. For å gjøre det enkelt prøver jeg å få tak i en utstanser med hjerteform. Problemet er at alle jeg har funnet er så små. Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i hjerter som er minimum 5 cm?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Det tviler jeg på at du som privatperson kan få tak i.... Lykke til :)

Gjest Vigdis_brud05
Skrevet

Heidi76 har kjøpt det! Mener hun kjøpte det på Lines Hobby i Tønsberg.

KJEMPEFLOTT VAR DET!!!

Skrevet

Da er det altså håp. Heidi76 kan du være så snill å sende meg info om hjerte-utstanseren din? Det hadde vært utrolig snillt.

Skrevet

Kanskje du burde sende henne en PM istede

Skrevet
Kanskje du burde sende henne en PM istede

God ide. Jeg skal gjøre det.

Gjest Anonymous
Skrevet

De har sånne til utlån på Norway Designs i Oslo! Du må stå der å stanse dem ut, og sikkert en fordel om du kjøper litt papir;) Vi har kjøpt noe papir der og noe på panduro, men har ikke vært noe problem å bruke panduro - papiret der! Fin fasjong på hjertene er det også! :-)

Gjest gjest1
Skrevet
Heidi76 har kjøpt det! Mener hun kjøpte det på Lines Hobby i Tønsberg.

KJEMPEFLOTT VAR DET!!!

Stemmer, jeg fikk tak i på Lines Hobby i Tønsberg.

hvis jeg måler hjerte på det bredeste så er de 5,5 cm og fra topp til bunn ca 5 cm :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Flere hobbybutikker har slike utstansermaskiner med mange forskjellige figurer i ulike størrelser. Disse er veldig dyre, men kan ofte leies i butikken til en rimelig pris.

Mener at både Steffens i Oslo og Bikuben på Strømmen har en slik til utleie.

Skrevet
Flere hobbybutikker har slike utstansermaskiner med mange forskjellige figurer i ulike størrelser. Disse er veldig dyre, men kan ofte leies i butikken til en rimelig pris.

Mener at både Steffens i Oslo og Bikuben på Strømmen har en slik til utleie.

Takk for tipset. Skal Sjekke det. Jeg har allerede ringt Lines Hobby og de har bare avlange hjerter igjen.

Gjest gjest1
Skrevet

Den jeg kjøpte betalte jeg 105 kr for.

Litt dyrt men ikke :hår:

Gjest gjest1
Skrevet

Takk for tipset. Skal Sjekke det. Jeg har allerede ringt Lines Hobby og de har bare avlange hjerter igjen.

De avlange er også veldig fine altså. Da jeg kjøpte min hadde de kun den jeg har inne og ikke de avlange. Tror jeg hadde valgt den avlange om de hadde hatt den inne da jeg var der.

Skrevet

På dette forumet:

http://scrapping.no/forum/

er det mange som selger slike hjerter som er utstanset av spesielle scrappe/kort-verktøy. Legger du inn en forespørsel der under "ønskes" er det garantert mange som kan/vil hjelpe deg! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...