AnonymBruker Skrevet 19. september 2018 #1 Skrevet 19. september 2018 Hei! Jeg er blitt arbeidsledig og må nå ut på arbeidsmarkedet for å søke jobb. Har ikke vært arbeidssøker på mange år, så jeg er litt rusten der. Men jeg hører om folk som leverer CV eller åpen søknad til bedrifter uten at de har søkt etter folk. Jeg tenker slik at hvis de ikke søker etter folk, så ser de sikkert ikke på den en gang. Det skal kanskje være litt tilfeldigheter hvis de faktisk akkurat fikk behov for flere ansatte. Det jeg da lurer på rundt dette er om det fungerer? Er det ofte at noen får seg jobb på denne måten? Eller er det litt bortkastet tid og krefter? Anonymkode: 92ab2...a77
AnonymBruker Skrevet 19. september 2018 #2 Skrevet 19. september 2018 Møt opp personlig og snakk med sjefen.,at du ønsker deg jobb. Kan hende han/ hun er villig til å gi deg en stilling selvom det ikke er behov for det. Ha cv klar. Anonymkode: 81e10...c65
AnonymBruker Skrevet 19. september 2018 #3 Skrevet 19. september 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Møt opp personlig og snakk med sjefen.,at du ønsker deg jobb. Kan hende han/ hun er villig til å gi deg en stilling selvom det ikke er behov for det. Ha cv klar. Anonymkode: 81e10...c65 Ja, det kan jo være, men jeg tenke mer på om noen har positive erfaringer med dette. Anonymkode: 92ab2...a77
AnonymBruker Skrevet 19. september 2018 #4 Skrevet 19. september 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hei! Jeg er blitt arbeidsledig og må nå ut på arbeidsmarkedet for å søke jobb. Har ikke vært arbeidssøker på mange år, så jeg er litt rusten der. Men jeg hører om folk som leverer CV eller åpen søknad til bedrifter uten at de har søkt etter folk. Jeg tenker slik at hvis de ikke søker etter folk, så ser de sikkert ikke på den en gang. Det skal kanskje være litt tilfeldigheter hvis de faktisk akkurat fikk behov for flere ansatte. Det jeg da lurer på rundt dette er om det fungerer? Er det ofte at noen får seg jobb på denne måten? Eller er det litt bortkastet tid og krefter? Anonymkode: 92ab2...a77 Der jeg jobber og har jobbet havner disse cvene i papirkontaineren til gjenvinning. Anonymkode: f4d5a...0c4
AnonymBruker Skrevet 19. september 2018 #5 Skrevet 19. september 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Der jeg jobber og har jobbet havner disse cvene i papirkontaineren til gjenvinning. Anonymkode: f4d5a...0c4 Det er det jeg mistenker ofte skjer. 😏 Anonymkode: 92ab2...a77
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå