AnonymBruker Skrevet 20. september 2018 #21 Skrevet 20. september 2018 2 timer siden, matrobot skrev: Utfra denne tråden har jeg et råd til deg: Senk skuldrene Du må lære å lese og tolke hennes svar. Hvis du er "førende" i samtalen, så må du sjekke hvordan hun responderer. Hvis hun svarer kort og kjapt (uten å spørre noe tilbake), så er hun egentlig ikke så interessert i deg. Hvis du fortsetter å skrive når hun ikke svarer, virker du ganske klengete (needy). Da virker du mindre attraktiv. Prøv å slappe av og ta det som kommer. Vis gjerne interesse, men ikke altfor mye. Da virker du desperat (= turn off). Om hun ikke svarer etter et par dager, så kan du gjerne sende en ny melding. Svarer hun ikke på den, er hun tydeligvis ikke interessert. Let videre Tusen takk for oppklarende svar altså. Du har helt rett, hennes svar var klare å fine i starten og ble kortere og kortere, men fortsatt med smiletegn og kosehjerter😊. Før det tilslutt sa pang. Etterpå har hun knapt svart og så hun trengte tid på å finne feelingen og tid på å savne osv. Hun så jeg hadde mange fine kvaliteter og var snill, men følte situasjonen Needy. Kan dette repareres nå, eller er skaden allerede skjedd og kan ikke repareres??? Anonymkode: b70cd...9a4
AnonymBruker Skrevet 20. september 2018 #22 Skrevet 20. september 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Helt enig! Et godt tips ift de fleste mellommenneskelige relasjoner og kan brukes i flere sammenhenger enn dating. Den andres siste respons legger hele tiden føringer for din neste respons. Anonymkode: 1a07b...a30 Tusen takk, lærer masse jeg, 😊 men helt sikkert for sent for å redde daten?? Anonymkode: b70cd...9a4
AnonymBruker Skrevet 20. september 2018 #23 Skrevet 20. september 2018 2 timer siden, Sirah skrev: Nå holder du bare lav profil TS og ser om hun tar opp tråden igjen Om ikke så har du lært noe til neste gang. Personlig syntes jeg det er forferdelig slitsomt med masse kontakt på SMS. Lange meldinger, hjerter osv som aldri tar slutt. Jeg blir veldig glad for en melding eller to, men ikke meldinger en hel kveld om du skjønner forskjellen. Spesielt om man egentlig ikke har noe å snakke om, men meldes bare for å meldes. Har man en reel diskusjon med masse spørsmål frem og tilbake er det så klart helt annerledes Ut i fra det du beskriver hadde nok jeg også oppfattet deg som needy, mens en annen igjen hadde syntes det var helt topp at du er så på! Dette finnes det ikke noe fasitsvar på. Tusen takk for oppklarende setting. Slik jeg oppfatter det, ble det mye meldinger, kanskje ikke alt for mye innhold og hun svarte korte svar, men veldig hyggelig og at hun liker meg masse og mye smiles og kosehjerter😊. Men fra en kjempekoselig melding og 4 sms senere, kom det dem lista, der hun oppga nøyaktig antall sms og bilder å sa klart, nå holder det... dette blir Needy. Hun var før dette, også på og hun var enda tidligere med kosehjerter osv. Plutselig fra masse meldinger til null, gikk på noen få sms. Er skaden skjedd og kan den repareres??? Anonymkode: b70cd...9a4 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2018 #24 Skrevet 20. september 2018 Jeg tror ikke situasjonen er helt låst. Hvis det er sånn at hun synes situasjonen ble «needy» så er jo det litt hyggeligere formulert enn at DU ble «needy». Hun synes det ble litt mye og at dere gikk litt fort fram. Det trenger forøvrig ikke bare være din skyld heller. Kanskje hun var med på det i starten, også opplevde det hele som litt «kvelende». Veldig mye kontakt med noen man ikke kjenner så godt kan gi den følelsen, selv om du egentlig ikke har gjort noe galt. Nå bør du bare respektere hennes ønske å ligge litt lavt. La det gå litt tid før du evt tar kontakt med henne. Nå vet jeg ikke om du har svart på needy-meldingen, men jeg hadde bare svart at «jeg forstår og respekterer det», og eventuelt si at hun gjerne kan ta kontakt hvis hun ønsker en ny date. Så lar du saken ligge en stund. Enten kommer hun tilbake til deg, ellers er hun ikke interessert. Anonymkode: 5bfb4...22a
matrobot Skrevet 20. september 2018 #25 Skrevet 20. september 2018 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan dette repareres nå, eller er skaden allerede skjedd og kan ikke repareres??? Vel, det spørs hva hun tenker om deg - det kan vi umulig vite. Bare ta det med ro og senk skuldrene. Hold lav profil og gi henne et pusterom. Hvis dere har kontakt via Tinder, Instagram eller Snap, kan du jo oppdatere dine bilder (uten å sende det direkte til henne), så ser hun at du fortsatt lever Hvis det har gått en uke uten en samtale, kan du begynne med noe enkelt som kan starte en samtale f.eks. et bilde av noe som dere begge to er interessert i?
AnonymBruker Skrevet 20. september 2018 #26 Skrevet 20. september 2018 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tusen takk for oppklarende setting. Slik jeg oppfatter det, ble det mye meldinger, kanskje ikke alt for mye innhold og hun svarte korte svar, men veldig hyggelig og at hun liker meg masse og mye smiles og kosehjerter😊. Men fra en kjempekoselig melding og 4 sms senere, kom det dem lista, der hun oppga nøyaktig antall sms og bilder å sa klart, nå holder det... dette blir Needy. Hun var før dette, også på og hun var enda tidligere med kosehjerter osv. Plutselig fra masse meldinger til null, gikk på noen få sms. Er skaden skjedd og kan den repareres??? Anonymkode: b70cd...9a4 Synes egentlig at hun oppfører seg ganske rart jeg, forresten. Hvis hun har «vært med på leken» med SMSer og hjerter og svart på alt, også plutselig er det bom stopp - det er jo også litt rart. Hun kunne jo fint gitt et signal om at nå blir det litt mye, at hun ikke har tid til å meldes så mye osv - uten å dra «needy-kortet». Det framstår jo pittelitt bitchy å gå fra hjerter og svar til «Nå holder det!» på null komma niks, som om du har gjort noe voldsomt galt og hun ikke holder ut lenger. Hun har jo vært med på leken fram til dette, selv om kanskje TS var den ivrigste. Hun må jo være med å legge premissene selv også - folk er jo ikke tankelesere heller. Det som er for mye for noen er akkurat passe for andre... Anonymkode: 5bfb4...22a
AnonymBruker Skrevet 20. september 2018 #27 Skrevet 20. september 2018 3 timer siden, matrobot skrev: Vel, det spørs hva hun tenker om deg - det kan vi umulig vite. Bare ta det med ro og senk skuldrene. Hold lav profil og gi henne et pusterom. Hvis dere har kontakt via Tinder, Instagram eller Snap, kan du jo oppdatere dine bilder (uten å sende det direkte til henne), så ser hun at du fortsatt lever Hvis det har gått en uke uten en samtale, kan du begynne med noe enkelt som kan starte en samtale f.eks. et bilde av noe som dere begge to er interessert i? Tusen takk foroppklarende melding. Skjønner at ikke det er så lett å si for dere. Har sendt hverandre sms, koselig det da.😊 Anonymkode: b70cd...9a4
Sirah Skrevet 20. september 2018 #28 Skrevet 20. september 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Tusen takk for oppklarende setting. Slik jeg oppfatter det, ble det mye meldinger, kanskje ikke alt for mye innhold og hun svarte korte svar, men veldig hyggelig og at hun liker meg masse og mye smiles og kosehjerter😊. Men fra en kjempekoselig melding og 4 sms senere, kom det dem lista, der hun oppga nøyaktig antall sms og bilder å sa klart, nå holder det... dette blir Needy. Hun var før dette, også på og hun var enda tidligere med kosehjerter osv. Plutselig fra masse meldinger til null, gikk på noen få sms. Er skaden skjedd og kan den repareres??? Anonymkode: b70cd...9a4 Slike meldinger uten alt for mye innhold syntes jeg at er slitsomt, men hadde nok svart deg for å være høflig om du skjønner Korte svar er jo noen ganger et tegn på at man er "lei av å skrive", husk det til neste gang. Sender du "fire sms" og får "ja" til svar så er det ofte et hint Ellers er jeg enig med AB over at det er merkelig at hun går fra masse hjerter til å dra needy-kortet med en gang. Man mangler lissom noen trinn i mellomtiden der føler jeg Om skaden kan repareres er ikke godt å si dessverre. Krysser fingrene for at det løser seg for deg
Maleficenta Skrevet 21. september 2018 #29 Skrevet 21. september 2018 17 timer siden, Sirah skrev: Slike meldinger uten alt for mye innhold syntes jeg at er slitsomt, men hadde nok svart deg for å være høflig om du skjønner Korte svar er jo noen ganger et tegn på at man er "lei av å skrive", husk det til neste gang. Sender du "fire sms" og får "ja" til svar så er det ofte et hint Ellers er jeg enig med AB over at det er merkelig at hun går fra masse hjerter til å dra needy-kortet med en gang. Man mangler lissom noen trinn i mellomtiden der føler jeg Om skaden kan repareres er ikke godt å si dessverre. Krysser fingrene for at det løser seg for deg Tror hun har funnet en annen
Gjest Vanlig fyr Skrevet 21. september 2018 #30 Skrevet 21. september 2018 23 hours ago, AnonymBruker said: Kan dette repareres nå, eller er skaden allerede skjedd og kan ikke repareres??? Anonymkode: b70cd...9a4 Slutt å send henne meldinger. La hun ta kontakt hvis hun er interessert.
Maleficenta Skrevet 21. september 2018 #31 Skrevet 21. september 2018 8 minutter siden, Vanlig fyr skrev: Slutt å send henne meldinger. La hun ta kontakt hvis hun er interessert. Legger til at jeg tror ikke hun er interessert. Hun var det sikkert før men siden hun brått slutta å svare koselig på mld har hun begybt å date en annen. Move on ts
AnonymBruker Skrevet 22. september 2018 #32 Skrevet 22. september 2018 På 20.9.2018 den 13.16, AnonymBruker skrev: Synes egentlig at hun oppfører seg ganske rart jeg, forresten. Hvis hun har «vært med på leken» med SMSer og hjerter og svart på alt, også plutselig er det bom stopp - det er jo også litt rart. Hun kunne jo fint gitt et signal om at nå blir det litt mye, at hun ikke har tid til å meldes så mye osv - uten å dra «needy-kortet». Det framstår jo pittelitt bitchy å gå fra hjerter og svar til «Nå holder det!» på null komma niks, som om du har gjort noe voldsomt galt og hun ikke holder ut lenger. Hun har jo vært med på leken fram til dette, selv om kanskje TS var den ivrigste. Hun må jo være med å legge premissene selv også - folk er jo ikke tankelesere heller. Det som er for mye for noen er akkurat passe for andre... Anonymkode: 5bfb4...22a TS Enig der ja. Kan nok være sant det. Hadde håpet hun hadde gjort det. Møtt henne etter det, alt ser egentlig bra ut nå, men de gode og fine sms'ene uteblir etter denne hendelsen. Anonymkode: b70cd...9a4
AnonymBruker Skrevet 22. september 2018 #33 Skrevet 22. september 2018 Var needy, førte til at han spurte om pause, tok bare to dager (uten livstegn fra meg ) før han savnet meg, siden det har det vært oss. Fårstår godt at man kan bli needy, men er man bevisst og det er riktig så løser det seg. Ikke send noe mer, før hun gjør det. Anonymkode: 33cb6...b0c
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 28. september 2018 #35 Skrevet 28. september 2018 "Krevende" heter det på norsk.
AnonymBruker Skrevet 28. september 2018 #36 Skrevet 28. september 2018 På 19.9.2018 den 15.21, AnonymBruker skrev: Hei dere. Har en date med ei dame som brukte begrepet "føles litt needy dette her..." Hva mener hun da. Hva betyr det og er det veldig negativt? Mvh Anonymkode: b70cd...9a4 Er hun fra England? Vi bruker ikke det uttrykket i Norge. Men det betyr at hun vil er krevende, oppmerksomhetssyk og klengete/innpåsliten. Anonymkode: ae21e...975
AnonymBruker Skrevet 28. september 2018 #37 Skrevet 28. september 2018 58 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bump Hvorfor bumper du tråden? Jeg synes at du har allerede fått mange gode svar her. Er det noe mer du lurer på? Anonymkode: fcdef...cf8
AnonymBruker Skrevet 28. september 2018 #38 Skrevet 28. september 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er hun fra England? Vi bruker ikke det uttrykket i Norge. Men det betyr at hun vil er krevende, oppmerksomhetssyk og klengete/innpåsliten. Anonymkode: ae21e...975 Det gjør vi vel! Anonymkode: 65430...290
AnonymBruker Skrevet 28. september 2018 #39 Skrevet 28. september 2018 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er hun fra England? Vi bruker ikke det uttrykket i Norge. Men det betyr at hun vil er krevende, oppmerksomhetssyk og klengete/innpåsliten. Anonymkode: ae21e...975 Ok, skjønner. Nei, hun er norsk. Anonymkode: b70cd...9a4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå