Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Holder på med oppussing og har håndverker til å fliselegge. Jeg tok det som en selvfølge at han kan jobbe i huset uten at vi er tilstede, men nå er jeg veldig i tvil, oppdaget nemlig i dag når vi var borte en time at han har vært nede på kjøkkenet og tatt brødkniven med seg opp og brukt i arbeidet, ble lettere sjokkert. Jeg er dagmamma og mye hjemme om dagen men har jo forskjellig opplegg med ungene, men nå lurer jeg på om jeg må sitte her inne til han er ferdig med arbeidet sitt? har noen erfaringer på dette??

Videoannonse
Annonse
Gjest Madeline
Skrevet

Jeg har alltid passet på å være til stede når det er håndverkere i huset. Tror nok de fleste er ærlige og gjør det de skal, men kan du være helt sikker?

Har du ikke mulighet til å være tilstede og du er usikker på håndverkeren, kan du kanskje låse dørene til de andre rommene i huset? Eller du kan si til håndverkeren at du har merket deg at han har vært på kjøkkenet og lånt brødkniven. Si at du ikke godtar dette. Håndverkeren har ingen ting der å gjøre. Kommer han fra et firma, kan du ringe dit og klage.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...