Qwop Skrevet 19. september 2018 #1 Del Skrevet 19. september 2018 Hei, Jeg er på utkikk etter en ny dørmatte, og har sett litt på heymat. Der er veldig fine, men er di virkelig så funksjonelle som det sies? Koster jo en del penger, så greit å vite at det faktisk er verdt det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2018 #2 Del Skrevet 19. september 2018 Funksjonelle? Det er en matte som ligger på gulvet man plukker opp og rister av og til... Hadde kjøpt en til 99,- på europris jeg da, ikke en matte til 1400,- Anonymkode: d2cb8...4af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2018 #3 Del Skrevet 19. september 2018 Den er suveren! Det er jo industrielle matter, ment for butikker og slikt, bare gjort penere - helt utrolig hvor mye sand de tar unna. Kjøpte også en som er litt størrelse på, gangen innafor er virkelig blitt mye hyggeligere vi må krysse yttergangen innerst, for å komme til do, det pleide å være kjipt, med masse sand, nå er det null problem Anonymkode: 580eb...0c4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2018 #4 Del Skrevet 19. september 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Funksjonelle? Det er en matte som ligger på gulvet man plukker opp og rister av og til... Hadde kjøpt en til 99,- på europris jeg da, ikke en matte til 1400,- Anonymkode: d2cb8...4af Stor forskjell på dørmatter og dørmatter, gitt. De skal jo ikke bare ligge der til pynt, men sørge for å ta opp sand, fuktighet etc. så du ikke trekker det lenger inn i huset enn nødvendig. Og noen matter gjør den jobben særdeles mye bedre enn andre. Har ikke prøvd Heymat selv, men de ser jo bra ut da. Anonymkode: a8086...a22 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Qwop Skrevet 21. september 2018 Forfatter #5 Del Skrevet 21. september 2018 Tusen takk for svar Da ser det ut som jeg har en heymat på vei i posten 😄 Gleder meg til å teste den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2018 #6 Del Skrevet 25. september 2018 On 9/19/2018 at 4:09 PM, AnonymBruker said: Funksjonelle? Det er en matte som ligger på gulvet man plukker opp og rister av og til... Hadde kjøpt en til 99,- på europris jeg da, ikke en matte til 1400,- Anonymkode: d2cb8...4af Tja, heymat kan du riste og så hive inn i vaskemaskinen, så LITT forskjell er det vel. Anonymkode: 0f5ff...c57 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå