Gå til innhold

Meldt full storm. La katten være alene hjemme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er livredd kraftig vind, så jeg drar til min mor i kveld. Problemet er at katten har samme frykt. Er det best for henne å være alene hjemme i et kjent hus? Eller er det best å ta henne med meg?

Vet det høres absurd ut. Men tro meg, kraftig vær er det eneste jeg er redd for.

Anonymkode: bdc1d...3f3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta hun med! Om du blir redd, hva tror du katten blir?

Anonymkode: 2588d...ee3

• Liker 4
Skrevet

Du er for redd, men mener katten da ikke skal være for redd? 

Ta katten og kattens bur, seng eller andre personlige eiendeler med deg. 

Anonymkode: a05f6...05f

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ta hun med! Om du blir redd, hva tror du katten blir?

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du er for redd, men mener katten da ikke skal være for redd? 

Ta katten og kattens bur, seng eller andre personlige eiendeler med deg. 

Poenget var at jeg var redd stresset med husbytte skulle gjøre vondt verre. Har hørt tusenvis av historier om katter som stikker av på nye steder.

Skrevet
49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Poenget var at jeg var redd stresset med husbytte skulle gjøre vondt verre. Har hørt tusenvis av historier om katter som stikker av på nye steder.

Hold katten inne på det nye stedet. Skaffer du deg dyr, så er det som å skaffe seg barn, du er bundet 24/7. Dyrets beste kommer foran alt. Er dette for vanskelig for deg så får du enten finne nye eiere til katten eller være hjemme i stormen, med katten.

• Liker 2
Skrevet
53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du holder da katten inne når du er på besøk hos noen. det sier seg selv

• Liker 4
Skrevet

Du slipper da ikke katten ut når du skal bort for å være hos noen mens det er en storm med katten. Det sier seg selv. 

Anonymkode: ac8a6...746

• Liker 4
Skrevet

Få moren din til å komme til deg.

Anonymkode: 7a5e8...778

• Liker 2
Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hold katten inne på det nye stedet. Skaffer du deg dyr, så er det som å skaffe seg barn, du er bundet 24/7. Dyrets beste kommer foran alt. Er dette for vanskelig for deg så får du enten finne nye eiere til katten eller være hjemme i stormen, med katten.

Jeg tror min katt har det bedre enn de aller fleste dyr her i landet. Jeg ber om synspunkter nettopp for å kunne gjøre det beste for henne.

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Få moren din til å komme til deg.

Anonymkode: 7a5e8...778

Dette ble løsningen ja. 😊

Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du slipper da ikke katten ut når du skal bort for å være hos noen mens det er en storm med katten. Det sier seg selv. 

Nei, det er det få som gjør. Katter har stukket av likevel. Hvorfor er det så gøy å være et dass?

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det er det få som gjør. Katter har stukket av likevel. Hvorfor er det så gøy å være et dass?

Hva har jeg sagt som er så dass? Du skriver at du er redd for at den stikker av, så da tenker man jo at du kommer til å slippe den ut. Du får slutte å være så hårsår om du skal være på Internett 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...