AnonymBruker Skrevet 19. september 2018 #1 Skrevet 19. september 2018 Jeg er livredd kraftig vind, så jeg drar til min mor i kveld. Problemet er at katten har samme frykt. Er det best for henne å være alene hjemme i et kjent hus? Eller er det best å ta henne med meg? Vet det høres absurd ut. Men tro meg, kraftig vær er det eneste jeg er redd for. Anonymkode: bdc1d...3f3
AnonymBruker Skrevet 19. september 2018 #2 Skrevet 19. september 2018 Ta hun med! Om du blir redd, hva tror du katten blir? Anonymkode: 2588d...ee3 4
AnonymBruker Skrevet 19. september 2018 #3 Skrevet 19. september 2018 Du er for redd, men mener katten da ikke skal være for redd? Ta katten og kattens bur, seng eller andre personlige eiendeler med deg. Anonymkode: a05f6...05f 3
AnonymBruker Skrevet 19. september 2018 #4 Skrevet 19. september 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ta hun med! Om du blir redd, hva tror du katten blir? Anonymkode: 2588d...ee3 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Du er for redd, men mener katten da ikke skal være for redd? Ta katten og kattens bur, seng eller andre personlige eiendeler med deg. Anonymkode: a05f6...05f Poenget var at jeg var redd stresset med husbytte skulle gjøre vondt verre. Har hørt tusenvis av historier om katter som stikker av på nye steder. Anonymkode: bdc1d...3f3
AnonymBruker Skrevet 19. september 2018 #5 Skrevet 19. september 2018 49 minutter siden, AnonymBruker skrev: Poenget var at jeg var redd stresset med husbytte skulle gjøre vondt verre. Har hørt tusenvis av historier om katter som stikker av på nye steder. Anonymkode: bdc1d...3f3 Hold katten inne på det nye stedet. Skaffer du deg dyr, så er det som å skaffe seg barn, du er bundet 24/7. Dyrets beste kommer foran alt. Er dette for vanskelig for deg så får du enten finne nye eiere til katten eller være hjemme i stormen, med katten. Anonymkode: a05f6...05f 2
AnonymBruker Skrevet 19. september 2018 #6 Skrevet 19. september 2018 53 minutter siden, AnonymBruker skrev: Poenget var at jeg var redd stresset med husbytte skulle gjøre vondt verre. Har hørt tusenvis av historier om katter som stikker av på nye steder. Anonymkode: bdc1d...3f3 Du holder da katten inne når du er på besøk hos noen. det sier seg selv Anonymkode: 2588d...ee3 4
AnonymBruker Skrevet 19. september 2018 #7 Skrevet 19. september 2018 Du slipper da ikke katten ut når du skal bort for å være hos noen mens det er en storm med katten. Det sier seg selv. Anonymkode: ac8a6...746 4
AnonymBruker Skrevet 19. september 2018 #8 Skrevet 19. september 2018 Få moren din til å komme til deg. Anonymkode: 7a5e8...778 2
AnonymBruker Skrevet 19. september 2018 #9 Skrevet 19. september 2018 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hold katten inne på det nye stedet. Skaffer du deg dyr, så er det som å skaffe seg barn, du er bundet 24/7. Dyrets beste kommer foran alt. Er dette for vanskelig for deg så får du enten finne nye eiere til katten eller være hjemme i stormen, med katten. Anonymkode: a05f6...05f Jeg tror min katt har det bedre enn de aller fleste dyr her i landet. Jeg ber om synspunkter nettopp for å kunne gjøre det beste for henne. 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Få moren din til å komme til deg. Anonymkode: 7a5e8...778 Dette ble løsningen ja. 😊 Anonymkode: bdc1d...3f3
AnonymBruker Skrevet 19. september 2018 #10 Skrevet 19. september 2018 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du slipper da ikke katten ut når du skal bort for å være hos noen mens det er en storm med katten. Det sier seg selv. Anonymkode: ac8a6...746 Nei, det er det få som gjør. Katter har stukket av likevel. Hvorfor er det så gøy å være et dass? Anonymkode: bdc1d...3f3
AnonymBruker Skrevet 19. september 2018 #11 Skrevet 19. september 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei, det er det få som gjør. Katter har stukket av likevel. Hvorfor er det så gøy å være et dass? Anonymkode: bdc1d...3f3 Hva har jeg sagt som er så dass? Du skriver at du er redd for at den stikker av, så da tenker man jo at du kommer til å slippe den ut. Du får slutte å være så hårsår om du skal være på Internett Anonymkode: ac8a6...746
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå