Gjest Stella Rose Skrevet 19. september 2018 #1 Del Skrevet 19. september 2018 Vi har både nattklubb og kafe, så jeg tenkte å starte en restaurant i tillegg. Åpent fra kl 12.00, da blir det servert lunsjretter. Og fra kl 16.00 blir det servert middag(tre retters). Vin og dessertkart har vi også. Restauranten stenger dørene kl 23.00. Dere er velkommen til min restaurant. Dagens lunsj er (men vi har også andre ting på lunsjmenyen) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stella Rose Skrevet 19. september 2018 #2 Del Skrevet 19. september 2018 Resten av lunsjmenyen: Omelett med skinke, sopp, paprika, ost og brød Hvitløksdampede blåskjell Lunsjtallerken med eggerøre, bacon, stektepoteter og salat Kylling med risotto. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stella Rose Skrevet 19. september 2018 #3 Del Skrevet 19. september 2018 Middagsmenyen, med forrett Ovnsbakte asparges med skinke - Laks i form med grønnsaker og fløte Kremet soppsuppe - Helstekt lammelår med ovnsbakte grønnsaker Tomatsalat med mozzarella - Rådyrfilet med karamellisert pære, kantareller, rødvinsaus, ovnsbakt gulrot, persillerot og amandinepoteter. Aubergineskiver med fetaost - Pasta med hummer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stella Rose Skrevet 19. september 2018 #4 Del Skrevet 19. september 2018 Dessertkartet Pasjonsfruktsorbet Panna cotta med bjørnebær og lime Crème brûlée sitronfromasj med jordbær Sjokoladefondant med bringebær Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 19. september 2018 #5 Del Skrevet 19. september 2018 Jeg vil bare ha fårikål. Dette er ikke Valka (Restaurant Valkyrien...) " Faen i hælvete! Dem har ikke flesk og duppe! " - Kjell-Bjarne. " Jeg var TOTALT innstilt på flesk og duppe nå... " - Elling. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stella Rose Skrevet 19. september 2018 #6 Del Skrevet 19. september 2018 3 minutter siden, Jerry Lee skrev: Jeg vil bare ha fårikål. Dette er ikke Valka (Restaurant Valkyrien...) " Faen i hælvete! Dem har ikke flesk og duppe! " - Kjell-Bjarne. " Jeg var TOTALT innstilt på flesk og duppe nå... " - Elling. Flesk og duppe selges på kafe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 19. september 2018 #7 Del Skrevet 19. september 2018 ...all righty, then. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin Skrevet 19. september 2018 #8 Del Skrevet 19. september 2018 2 timer siden, Stella Rose skrev: Middagsmenyen, med forrett Ovnsbakte asparges med skinke - Laks i form med grønnsaker og fløte Kremet soppsuppe - Helstekt lammelår med ovnsbakte grønnsaker Tomatsalat med mozzarella - Rådyrfilet med karamellisert pære, kantareller, rødvinsaus, ovnsbakt gulrot, persillerot og amandinepoteter. Aubergineskiver med fetaost - Pasta med hummer Jeg tar nok de rådyre fillene! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stella Rose Skrevet 19. september 2018 #9 Del Skrevet 19. september 2018 4 minutter siden, FrankDrebin skrev: Jeg tar nok de rådyre fillene! Et bra valg, håper det smaker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin Skrevet 19. september 2018 #10 Del Skrevet 19. september 2018 Akkurat nå, Stella Rose skrev: Et bra valg, håper det smaker Oyes, takk som byr! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 20. september 2018 #11 Del Skrevet 20. september 2018 Dagens frokost, hva er det? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stella Rose Skrevet 20. september 2018 #12 Del Skrevet 20. september 2018 22 minutter siden, Nietsoj skrev: Dagens frokost, hva er det? Restauranten åpner ikke før 12.00, så ingen frokostservering, dessverre. Du må nok vente til lunsj. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stella Rose Skrevet 21. september 2018 #13 Del Skrevet 21. september 2018 Restauranten har gått konkurs Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin Skrevet 21. september 2018 #14 Del Skrevet 21. september 2018 17 minutter siden, Stella Rose skrev: Restauranten har gått konkurs Uventet besøk av mattilsynet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 21. september 2018 #15 Del Skrevet 21. september 2018 Jeg bestiller gjerne en Reinsdyrfilet med pære, potet og sopp https://www.matprat.no/oppskrifter/gjester/reinsdyrfilet-med-pare-potet-og-sopp/ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå