AnonymBruker Skrevet 19. september 2018 #1 Skrevet 19. september 2018 Blir det mer Dexter tror dere? Elsket serien, syns dog siste episode var trist og vil gjerne ha en annen slutt. Selv om Debra ikke kan gjenoppstå 😢 Anonymkode: 31d42...125
AnonymBruker Skrevet 19. september 2018 #2 Skrevet 19. september 2018 Det tviler jeg på. Jeg likte også veldig godt serien, men som deg var jeg ikke fornøyd med slutten. Jeg tror likevel ikke det blir noen fortsettelse. Anonymkode: 02a1b...cc1 2
AnonymBruker Skrevet 19. september 2018 #3 Skrevet 19. september 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det tviler jeg på. Jeg likte også veldig godt serien, men som deg var jeg ikke fornøyd med slutten. Jeg tror likevel ikke det blir noen fortsettelse. Anonymkode: 02a1b...cc1 Ts her.. Tror de snakket om en ny sesong, men at Michael C.Hall (Dexter) måtte se ett «killer»-script først 😅😂 Anonymkode: 31d42...125
AnonymBruker Skrevet 19. september 2018 #4 Skrevet 19. september 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ts her.. Tror de snakket om en ny sesong, men at Michael C.Hall (Dexter) måtte se ett «killer»-script først 😅😂 Anonymkode: 31d42...125 Men med samme konsept, eller hva? Det blir jo en helt annen setting, og ikke noe av det gamle Dexter igjen? Anonymkode: 02a1b...cc1
AnonymBruker Skrevet 19. september 2018 #5 Skrevet 19. september 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Men med samme konsept, eller hva? Det blir jo en helt annen setting, og ikke noe av det gamle Dexter igjen? Anonymkode: 02a1b...cc1 Jeg vet ikke 🤷🏼♀️ Men det ville vært spennende å se hva de fikk ut av det 😃 Alltid noen «twists and turns»! Anonymkode: 31d42...125
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå