Gå til innhold

Bilskader av felles garasjeporten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg er forvirret og rådløs for tiden.min bil ble skadet av felles garasje porten da jeg kjørte inn for 2 uker siden .Porten fortsatt å lukke igjen istedenfor å trekke seg tilbake til siden. Jeg måtte komme ut og dyttet porten tilbake. Det  gav en lang skrapemerke foran bilen. Styret kontor sendte folk til å se på skaden og nå konkluderer de med at skaden ikke kan være skaden av porten. Jeg blir forbannet over påstanden deres. Jeg ba om videoovervåkingsystem skal vises, men dessverre kameraet funket ikke på den dagen. 

Kan styret bare stikke av ansvaret når overvåking kameraet deres ikke funker?Jeg har jo betalt for fellesutgift sånt at overvåkingssystemet også må funke når det er nødvendig. Har noen erfaringer med sånne saker?

Veldig takknemlig med noe tilbake melding. 

Anonymkode: ebfec...177

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kontakt forsikringsselskapet ditt og få juridisk hjelp hos ekspertene der.

Anonymkode: fbfd8...e0d

Skrevet
55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei, jeg er forvirret og rådløs for tiden.min bil ble skadet av felles garasje porten da jeg kjørte inn for 2 uker siden .Porten fortsatt å lukke igjen istedenfor å trekke seg tilbake til siden. Jeg måtte komme ut og dyttet porten tilbake. Det  gav en lang skrapemerke foran bilen. Styret kontor sendte folk til å se på skaden og nå konkluderer de med at skaden ikke kan være skaden av porten. Jeg blir forbannet over påstanden deres. Jeg ba om videoovervåkingsystem skal vises, men dessverre kameraet funket ikke på den dagen. 

Kan styret bare stikke av ansvaret når overvåking kameraet deres ikke funker?Jeg har jo betalt for fellesutgift sånt at overvåkingssystemet også må funke når det er nødvendig. Har noen erfaringer med sånne saker?

Veldig takknemlig med noe tilbake melding. 

Anonymkode: ebfec...177

Dersom den fortsatte å lukke igjen burde du jo kanskje ikke kjørt inn? Ville vel vært naturlig å trykket på åpne og ventet på at den ble stående helt åpen, eller er det bare jeg som misforstår?

Anonymkode: de5d0...5f5

Skrevet

Jeg er enig med ovenfor - litt rart at du kjørte inn mens porten var i ferd med å lukke seg. Hvis du "kjørte på" for å nå igjennom etter en bil som kjørte inn før deg, kan det rett og slett været at porten ikke har fått tid til å reagere på bilen din. Da er jo dette din egen feil, og ikke noe du kan laste noen andre for. Det virker litt som dette kan være tilfelle, ettersom du sier at bilen er skadet i fronten. 

Anonymkode: cd6d8...b16

Skrevet

Du skal aldri kjøre inn/ut av garasje når porten er i bevegelse. Så at det skjedde kan du nesten klandre deg selv for. 

Anonymkode: 9c888...d58

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...