AnonymBruker Skrevet 20. september 2018 #41 Skrevet 20. september 2018 Hun er jo ikke vakker? Hilsen mann 28. Anonymkode: cf49e...ea3
AnonymBruker Skrevet 20. september 2018 #42 Skrevet 20. september 2018 Synes hun ser normal ut, hverken pen eller stygg. Men synes det er verre at hun bare viser seg frem i søppletvprogrammer. PH og Charterfeber, grøss. Anonymkode: b02d0...6b1
AnonymBruker Skrevet 21. september 2018 #43 Skrevet 21. september 2018 Googlet henne jeg å. Kjedelig blogg 😴 kjedelig instagram😴 Anonymkode: 18176...99c
BerntHulken Skrevet 21. september 2018 #44 Skrevet 21. september 2018 På 19.9.2018 den 11.07, AnonymBruker skrev: Vet dere hva vakker betyr? Noe helt annet enn deilig og pulbar.... Ann Marielle er jo ikke vakker. Hun er operert og ser oppblåst ut, lite naturlig ved henne. Hva er så spesielt ved henne? Jenny Skavlan er vakker. Og Tone Damli. Og likevel blir AM så sykt hypet opp av menn. dere synes hun er deilig. Ok. Men vakker? 😂 Come on Anonymkode: cbba1...970 Hvis du er jente/dame, har du fint lite å gjøre med hvordan gutter og menn ser henne. Jeg måtte google, da hun var ukjent for meg. Ja, hun er absolutt pen. Men i mine øyne finnes det mange som er penere.
AnonymBruker Skrevet 21. september 2018 #45 Skrevet 21. september 2018 Hvilken farge har hun egentlig på øynene? På et bilde har hun brune, og på et annet bilde (i bloggen, begge to) har hun blå? Ser ikke sånn typisk "farget kontaktlinse"aktig ut heller. Og jenta er helt normal. Ikke vakker, men normal, søt norsk jente. Anonymkode: d1396...b2f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå