AnonymBruker Skrevet 19. september 2018 #1 Skrevet 19. september 2018 Ivf ringte nettopp. Av 6 egg var to befruktet sier dem. Har fått time til innsett i morgen men hun sa at jeg må ikke ta gleden på forskudd da det fortsatt er spørsmål om de deler seg riktig til i morgen? Trodde jeg var trygg jeg nå ... men det gjenstår mer? Så det kan være at det ikke blir innsett i morgen allikevel? Tropper opp der og får kontra beskjed? Jeg ble så glad med engang men gleden var dog litt kortvarig kjente jeg .... noen som vet mer? Turte ikke spørre og grave så mye. Anonymkode: ce05b...dbb
AnonymBruker Skrevet 19. september 2018 #2 Skrevet 19. september 2018 Klart du må spørre. Eggene er befruktet, men de kan slutte å utvikle seg. De skal helst var delt i fire celler etter to dager, når det er vanlig å sette de inn. Så om de deler seg fint så får du sette inn i morgen. Anonymkode: c74bd...103 1
Alvildeivf Skrevet 19. september 2018 #3 Skrevet 19. september 2018 (endret) NÅ løfter du opp røret og ringer klinikken !! Så kanskje du sover bedre i natt ♥️♥️ Lykke til ! Endret 19. september 2018 av Alvildeivf 3
AnonymBruker Skrevet 19. september 2018 #4 Skrevet 19. september 2018 Men er dette vanlig? Anonymkode: ce05b...dbb
AnonymBruker Skrevet 19. september 2018 #5 Skrevet 19. september 2018 Det skjer noen ganger. Hva det kommer an kan være individuelt, det må du spørre klinikken om så får du svar. Feks kan det være at medisinene du stod på ikke var idelle for deg, kanskje det hjelper å bytte medisiner. Men som sagt, spør de i morgen. Hvis dette er en offentlig klinikk (og ikke privat) og behandlingen avbrytes, så har du fortsatt dette forsøket til gode. For en behandling er hele sløyfen med medisiner, uttak og innsett. Og når du ikke får innsett så er forsøket ikke fullført, altså ikke «brukt opp» hvis du forstår. Litt usikker på hvordan det er hvis det er privat, for jeg går offentlig. Anonymkode: 26277...10d
AnonymBruker Skrevet 19. september 2018 #6 Skrevet 19. september 2018 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men er dette vanlig? Anonymkode: ce05b...dbb Ja, det er vanlig. Si man får ut 10 egg, 7 blir befruktet. Etter to dager så har 3 falt fra og man sitter igjen med 4 egg. Ett blir satt inn og tre blir lagt på frys. Helt normalt. Ikke alle egg kan utvikle seg. Sånn er det for alle. Derfor blir man heller ikke gravid hver gang man har eggløsning, for de som blir gravide på den "lette" måten. Anonymkode: c74bd...103 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå