evolkova Skrevet 19. september 2018 #1 Skrevet 19. september 2018 Er det noen som kan hjelpe meg med å komme med problemstilling til en oppgave jeg har om forming i barnehagen? Helst noe om natur, og barn i barnehagen. Jeg tenkte på «hvordan kan man bruke naturen som læring i barnehagen?» men det var vissy for åpent spm. Noen som kan komme med tips?
evolkova Skrevet 19. september 2018 Forfatter #3 Skrevet 19. september 2018 10 minutter siden, Sansol skrev: Noe rundt landart? Gjerne det, men hva skal problemstilling være 😅
AnonymBruker Skrevet 19. september 2018 #4 Skrevet 19. september 2018 15 minutter siden, evolkova skrev: Er det noen som kan hjelpe meg med å komme med problemstilling til en oppgave jeg har om forming i barnehagen? Helst noe om natur, og barn i barnehagen. Jeg tenkte på «hvordan kan man bruke naturen som læring i barnehagen?» men det var vissy for åpent spm. Noen som kan komme med tips? Hvordan kan man bruke naturen for å få barn til å lære inkludering. feks Eller hvordan kan man bruke naturen for å få barn til å lære matematikk. Hvordan kan man bruke naturen for å få barn med konsentrasjonsvansker til å fokusere hvordan bruke naturen for å få barn til å føle mestring Anonymkode: a93dd...079 2
Gjest Sansol Skrevet 19. september 2018 #5 Skrevet 19. september 2018 48 minutter siden, evolkova skrev: Gjerne det, men hva skal problemstilling være 😅 Tenkte du kunne formulere den, er jo litt av poenget. Men du spisser i hvertfall litt, da det er en spesifikk kunstform som inkorporerer både natur og forming.
AnonymBruker Skrevet 19. september 2018 #6 Skrevet 19. september 2018 På hvilken måte kan barnehagen legge til rette for at barn skal kunne få eteriske opplever i møte med (eller ved bruk av) naturen? Anonymkode: d5b2d...cb3 1
AnonymBruker Skrevet 19. september 2018 #7 Skrevet 19. september 2018 *estetiske opplevelser Anonymkode: d5b2d...cb3
AnonymBruker Skrevet 19. september 2018 #8 Skrevet 19. september 2018 Er ikke poenget her at du skal gjøre oppgaven selv? Anonymkode: b84dd...4c4
AnonymBruker Skrevet 19. september 2018 #9 Skrevet 19. september 2018 2 timer siden, evolkova skrev: Er det noen som kan hjelpe meg med å komme med problemstilling til en oppgave jeg har om forming i barnehagen? Helst noe om natur, og barn i barnehagen. Jeg tenkte på «hvordan kan man bruke naturen som læring i barnehagen?» men det var vissy for åpent spm. Noen som kan komme med tips? Et barn med allergi som ikke kan delta? Hvordan løse utfordringer med funksjonhemmede barn i gruppa? Anonymkode: 9f985...9f8 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå