AnonymBruker Skrevet 19. september 2018 #1 Skrevet 19. september 2018 Hei Den gang da jeg var liten, var jeg medlem i Penny Klubben, og husker gleden var stor når jeg fikk pakke til meg selv i posten. Jenta mi er nå 5 år, og jeg vil gi henne samme gleden av å kunne finne pakke til seg selv i postkassen vår. Hvilken klubb anbefales? Har sett på diverse bokklubber, men ønsker å høre deres erfaringer med de forskjellige klubbene. Si gjerne noe om pris også, samt innhold i pakkene :) I Penny-pakken husker jeg at jeg gjerne fikk 2 bøker, men også ting. Skøy! Anonymkode: 42a5f...220
AnonymBruker Skrevet 19. september 2018 #2 Skrevet 19. september 2018 Penny klubben finnes ennå den! Datteren min har det. Anonymkode: 69a62...85f
AnonymBruker Skrevet 19. september 2018 #3 Skrevet 19. september 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Penny klubben finnes ennå den! Datteren min har det. Anonymkode: 69a62...85f Men er ikke det for litt eldre barn? Anonymkode: 42a5f...220
Ms. Steele Skrevet 19. september 2018 #4 Skrevet 19. september 2018 Har akkurat meldt barnet mitt inn i Goboken Lær å lese og var tidligere medlem i Goboken for småbarn. Selve medlemskapet koster ingenting, men man må huske på å avbestille månedens bok dersom man ikke ønsker den tilsendt. Det er ganske dyrt å returnere bøker, så noen ganger lønner det seg faktisk heller å betale for en bok man egentlig ikke skulle hatt i stedet for å bruke penger på å returnere.
AnonymBruker Skrevet 19. september 2018 #5 Skrevet 19. september 2018 Akkurat nå, Ms. Steele skrev: Har akkurat meldt barnet mitt inn i Goboken Lær å lese og var tidligere medlem i Goboken for småbarn. Selve medlemskapet koster ingenting, men man må huske på å avbestille månedens bok dersom man ikke ønsker den tilsendt. Det er ganske dyrt å returnere bøker, så noen ganger lønner det seg faktisk heller å betale for en bok man egentlig ikke skulle hatt i stedet for å bruke penger på å returnere. Er det kun bøker her, eller følger det også med ting? Anonymkode: 42a5f...220
AnonymBruker Skrevet 19. september 2018 #6 Skrevet 19. september 2018 Vi har hatt disse, da kun en om gangen da. https://www.min123.no/ https://www.minabc.no/ https://www.minefakta.no/ Anonymkode: a6759...b56
AnonymBruker Skrevet 19. september 2018 #7 Skrevet 19. september 2018 Pennyklubben er vel mer for jenter på 8 år + Anonymkode: 20d92...283
Ms. Steele Skrevet 19. september 2018 #8 Skrevet 19. september 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Er det kun bøker her, eller følger det også med ting? Anonymkode: 42a5f...220 I selve velkomstpakken så følger det kanskje med noe, men ellers er det kun bøker tror jeg. Det hendte vel at det var med en og annen liten aktivitetsleke i Goboken for småbarn, men det var bokrelatert.
altflyter Skrevet 19. september 2018 #9 Skrevet 19. september 2018 (endret) Jeg husker jeg hadde abonnement på TL-klubben da jeg var liten. Nå heter den visst "GIRL: IT". Den er riktignok fra 8 år og oppover, men fy søren så spennende det var. Det gav leseglede å få bøker og diverse nips og dingser. Husker jeg elsket den! https://stabenfeldt.no/girlit/911/?gclid=CjwKCAjw54fdBRBbEiwAW28S9gYEB8ym5ZZm3wrFVqDtta1u3cupvyLccZQpPFyUjCD8E_hSarnUohoCQfkQAvD_BwE Endret 19. september 2018 av altflyter 1
AnonymBruker Skrevet 19. september 2018 #10 Skrevet 19. september 2018 Akkurat nå, altflyter skrev: Jeg husker jeg hadde abonnement på TL-klubben da jeg var liten. Nå heter den visst "GIRL: IT". Den er riktignok fra 8 år og oppover, men fy søren så spennende det var. Det gav leseglede å få bøker og diverse nips og dingser. Husker jeg elsket den! Jeg og!! Sweet Valley High var favorittserien. Følte meg sååå kul når pakken kom 🤣 Anonymkode: e1cb5...7e5
altflyter Skrevet 19. september 2018 #11 Skrevet 19. september 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg og!! Sweet Valley High var favorittserien. Følte meg sååå kul når pakken kom 🤣 Anonymkode: e1cb5...7e5 Det var virkelig magisk!!! Tror jeg har noen av bøkene enda! Det var alltid stas å finne ut hva månedens "overraskelse" var. Og så måtte man jo lese bøkene siden de kom i en så kul pakke. Tror jeg kan takke TL-klubben for at jeg fortsatt elsker bøker! Fordelen med TL er jo også at den ikke har et fast tema. Penny-klubben er jo litt krise hvis ungen ikke er superinteressert i hest
netpuppy Skrevet 19. september 2018 #12 Skrevet 19. september 2018 Det fantes to typer jenter på 90-tallet. De som var med i Penny klubben og de som var med i TL klubben. 😋 1
altflyter Skrevet 19. september 2018 #13 Skrevet 19. september 2018 5 minutter siden, netpuppy skrev: Det fantes to typer jenter på 90-tallet. De som var med i Penny klubben og de som var med i TL klubben. 😋 Du sier noe der :p
AnonymBruker Skrevet 19. september 2018 #14 Skrevet 19. september 2018 6 minutter siden, netpuppy skrev: Det fantes to typer jenter på 90-tallet. De som var med i Penny klubben og de som var med i TL klubben. 😋 Hva med oss som var med i begge samtidig da? Anonymkode: 452f0...cf4
netpuppy Skrevet 19. september 2018 #15 Skrevet 19. september 2018 1 minutt siden, AnonymBruker said: Hva med oss som var med i begge samtidig da? Anonymkode: 452f0...cf4 Gikk det an?? 😅
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå