Gå til innhold

Klubb for barn - pakke i posten, erfaringer.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei 

Den gang da jeg var liten, var jeg medlem i Penny Klubben, og husker gleden var stor når jeg fikk pakke til meg selv i posten. 
Jenta mi er nå 5 år, og jeg vil gi henne samme gleden av å kunne finne pakke til seg selv i postkassen vår. 

Hvilken klubb anbefales? 
Har sett på diverse bokklubber, men ønsker å høre deres erfaringer med de forskjellige klubbene. 
Si gjerne noe om pris også, samt innhold i pakkene :) 

I Penny-pakken husker jeg at jeg gjerne fikk 2 bøker, men også ting. Skøy!

Anonymkode: 42a5f...220

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Penny klubben finnes ennå den! Datteren min har det. 

Anonymkode: 69a62...85f

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Penny klubben finnes ennå den! Datteren min har det. 

Anonymkode: 69a62...85f

Men er ikke det for litt eldre barn?

Skrevet

Har akkurat meldt barnet mitt inn i Goboken Lær å lese og var tidligere medlem i Goboken for småbarn. Selve medlemskapet koster ingenting, men man må huske på å avbestille månedens bok dersom man ikke ønsker den tilsendt. Det er ganske dyrt å returnere bøker, så noen ganger lønner det seg faktisk heller å betale for en bok man egentlig ikke skulle hatt i stedet for å bruke penger på å returnere. 

Skrevet
Akkurat nå, Ms. Steele skrev:

Har akkurat meldt barnet mitt inn i Goboken Lær å lese og var tidligere medlem i Goboken for småbarn. Selve medlemskapet koster ingenting, men man må huske på å avbestille månedens bok dersom man ikke ønsker den tilsendt. Det er ganske dyrt å returnere bøker, så noen ganger lønner det seg faktisk heller å betale for en bok man egentlig ikke skulle hatt i stedet for å bruke penger på å returnere. 

Er det kun bøker her, eller følger det også med ting? :)

Skrevet

Pennyklubben er vel mer for jenter på 8 år +

Anonymkode: 20d92...283

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er det kun bøker her, eller følger det også med ting? :)

I selve velkomstpakken så følger det kanskje med noe, men ellers er det kun bøker tror jeg. Det hendte vel at det var med en og annen liten aktivitetsleke i Goboken for småbarn, men det var bokrelatert.

Skrevet (endret)

Jeg husker jeg hadde abonnement på TL-klubben da jeg var liten. Nå heter den visst "GIRL: IT". Den er riktignok fra 8 år og oppover, men fy søren så spennende det var. Det gav leseglede å få bøker og diverse nips og dingser. Husker jeg elsket den!

https://stabenfeldt.no/girlit/911/?gclid=CjwKCAjw54fdBRBbEiwAW28S9gYEB8ym5ZZm3wrFVqDtta1u3cupvyLccZQpPFyUjCD8E_hSarnUohoCQfkQAvD_BwE

Endret av altflyter
  • Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, altflyter skrev:

Jeg husker jeg hadde abonnement på TL-klubben da jeg var liten. Nå heter den visst "GIRL: IT". Den er riktignok fra 8 år og oppover, men fy søren så spennende det var. Det gav leseglede å få bøker og diverse nips og dingser. Husker jeg elsket den!

Jeg og!! Sweet Valley High var favorittserien. Følte meg sååå kul når pakken kom 🤣

Anonymkode: e1cb5...7e5

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg og!! Sweet Valley High var favorittserien. Følte meg sååå kul når pakken kom 🤣

Anonymkode: e1cb5...7e5

Det var virkelig magisk!!! Tror jeg har noen av bøkene enda! Det var alltid stas å finne ut hva månedens "overraskelse" var. Og så måtte man jo lese bøkene siden de kom i en så kul pakke. Tror jeg kan takke TL-klubben for at jeg fortsatt elsker bøker! 

Fordelen med TL er jo også at den ikke har et fast tema. Penny-klubben er jo litt krise hvis ungen ikke er superinteressert i hest :P 

Skrevet

Det fantes to typer jenter på 90-tallet. De som var med i Penny klubben og de som var med i TL klubben. 😋

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, netpuppy skrev:

Det fantes to typer jenter på 90-tallet. De som var med i Penny klubben og de som var med i TL klubben. 😋

Du sier noe der :p  

Skrevet
6 minutter siden, netpuppy skrev:

Hva med oss som var med i begge samtidig da? :fnise:

Anonymkode: 452f0...cf4

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Hva med oss som var med i begge samtidig da? :fnise:

Anonymkode: 452f0...cf4

Gikk det an?? 😅

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...