Gjest Anonymous Skrevet 16. mars 2005 #1 Skrevet 16. mars 2005 Noen som vet om en bra, billig peeling til kroppen? Og en til ansiktet?
Gjest Gjesta Skrevet 16. mars 2005 #2 Skrevet 16. mars 2005 Garnier i tube er uslåelig til kroppen! Ca 40 kroner. Men skrubbevottene fra Body Shop til ca femtilappen funker sammen med alle dusjsåper, og er bortimot uslitelige.
Gjest tena Skrevet 16. mars 2005 #4 Skrevet 16. mars 2005 helt enig som det ble skrevet over her at skrubbevottene til Body Shop er bra. Selger også slike på Vita...hvis jeg ikke bruker skrubbehanskene,blander jeg bare sukker og babyolje. det funker bra og u slipper å bruke masse tid på bodylotion etterpå(iallfall til min hud da...) Ellers kan du prøve Natural Collection Vanilla Musk Sugar Scrub(50 kr for 200 ml)...tror den bare fåes på SparKjøp. Den dufter deeeeilig av vanilje,men den "tar ikke så mye". Til ansiktet har jeg to favoritter: kanebo Silk Peeling Powder som du blander med vann. Koster 430 kr(noe rundt der...),men varer evig. Jeg har en slik flaske i over ett år og jeg bruker den 2 ganger i uka. Ellers er No7 sin gentle scrub(eller hva den heter) bra! den er billig og mild hvis du har sensitiv hud. Hvis du skal være ekstra sparsommerlig kan du jo bruke ting på kjøkkenet: fet hud: Sitronsaft og salt tørr hud: sukker og honning
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2007 #5 Skrevet 3. oktober 2007 hvor får man kjøpt garnier på tube?????????????????
Søtpotita Skrevet 3. oktober 2007 #6 Skrevet 3. oktober 2007 Den grøne krukka frå Loreal er ein veldig god kroppspeeling, sjølv om lukta er litt maskulin. Bodyscrubane til Body Shop i same serie som Body Butter er også veldig gode og gir også litt fuktigheit (?), verkar iallfall slik. Til fjeset er den kvite med blå prikkar frå Nivea ganske ok! Ellers er min favoritt ein frå Body Shop med jojoba i
Gjest Deception Skrevet 4. oktober 2007 #7 Skrevet 4. oktober 2007 (endret) hvor får man kjøpt garnier på tube????????????????? Tror dessverre den forsvant fra markedet for et par år siden. Den grønne fra L'Oreal er veldig lik, og finnes på tube. Endret 4. oktober 2007 av Deception
Crash Skrevet 4. oktober 2007 #8 Skrevet 4. oktober 2007 Tror dessverre den forsvant fra markedet for et par år siden. Den grønne fra L'Oreal er veldig lik, og finnes på tube. Jeg synes den grønne fra L'Oreal kan være et h*lvete å få ut av tuben, særlig når den nærmer seg tom.
snooops Skrevet 4. oktober 2007 #9 Skrevet 4. oktober 2007 Jeg synes den grønne fra L'Oreal kan være et h*lvete å få ut av tuben, særlig når den nærmer seg tom. Enig. Skulle ønske de fortsatt hadde den i krukkeform. Men det er den beste og mest effektive peelingen jeg har prøvd.
Gjest Gjest Skrevet 5. oktober 2007 #10 Skrevet 5. oktober 2007 hvor får man kjøpt den grønne fra L'Oreal da?? jeg er helt lost her
Gjest nextlife Skrevet 5. oktober 2007 #11 Skrevet 5. oktober 2007 Noen som vet om en bra, billig peeling til kroppen? Og en til ansiktet? Jeg har svært tynn hud, spesielt i ansiktet, og de peelingene man kjøper er altfor "harde" mot huden min. Fikk et råd av en hudlege om å blande strøsukker i vanlig rensmelk/krem, og peele med dette. Sukkerkornene løser seg litt opp, og blir ikke så harde mot huden. Etterpå renser jeg huden på vanlig måte (er vel ikke særlig bra å ha sukkerlake på huden) Dette fungerer veldig bra for meg
Merneith Skrevet 5. oktober 2007 #12 Skrevet 5. oktober 2007 Den grønne fra Loreal lukter som ræva etterbarberingsvann, så den ville jeg ikke anbefalt til noen. Jeg vil derimot anbefale aprikos-skrubben fra Cosmica (apotekmerke). Den er kjempebra, og lukter godt
Gjest mi Skrevet 5. oktober 2007 #13 Skrevet 5. oktober 2007 jeg kjøpte en fra h&m til 15,- 50% avslag, siden det var forrige "merke" av h&m-tingene. funker flott den!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå