AnonymBruker Skrevet 19. september 2018 #1 Skrevet 19. september 2018 Hei jeg har begynt på en utdannelse / bachelor innenfor øk/ ad. Jeg lurte på hvordan man går frem for å gå på sommerskole i utlandet (som er støttet av Lånekassen). Har noen et sted å anbefale for å veiledning videre ? Skolen min har ikke noen avtale ang sommerskole. Anonymkode: 56019...69b
AnonymBruker Skrevet 19. september 2018 #2 Skrevet 19. september 2018 3 hours ago, AnonymBruker said: Hei jeg har begynt på en utdannelse / bachelor innenfor øk/ ad. Jeg lurte på hvordan man går frem for å gå på sommerskole i utlandet (som er støttet av Lånekassen). Har noen et sted å anbefale for å veiledning videre ? Skolen min har ikke noen avtale ang sommerskole. Anonymkode: 56019...69b Hvis det er sommerskole/internship du snakker om så må du nok finne det ut selv, ettersom fleste universiteter har bare ansvar får utveksling i et semester men ikke sommerskole. Anonymkode: 3b7c2...c12 1
AnonymBruker Skrevet 19. september 2018 #3 Skrevet 19. september 2018 Takk for svar:) Anonymkode: 56019...69b
AnonymBruker Skrevet 19. september 2018 #4 Skrevet 19. september 2018 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis det er sommerskole/internship du snakker om så må du nok finne det ut selv, ettersom fleste universiteter har bare ansvar får utveksling i et semester men ikke sommerskole. Anonymkode: 3b7c2...c12 Hva er forskjellen på internships og praksis ? Anonymkode: 56019...69b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå