Gå til innhold

Sårt "mellomkjøtt"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sliter så med sårt mellomkjøtt... Altså delen mellom vagina og anus. Har fått ny kjæreste som verken er så velutstyrt eller liker det røft, men blir sår nesten hver gang vi har sex. Er vi sammen en hel helg og har mye sex går det liksom bedre, akkurat som det blir herdet etter noen ganger (eller så blir det heelt ødelagt...). Men vi ses vel nesten bare en gang i uken og da blir det alltid sårt.

Noen tips?

Anonymkode: d68ff...cc1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, sliter med det samme. Er ingenting galt med meg, bare litt ''for'' stram akkurat rundt åpningen der. 

For meg, hjelper det med glidemiddel (masse, masse glidemiddel. Bruker det på ytre kjønnsorgan, ikke inni skjeden). Tar dere dere god tid til forspill? 

Jeg masserer mellomkjøttet regelmessig med jordnøttolje, det syns jeg har funket. Er egentlig et tips for kvinner som snart skal føde, men jeg har nå prøvd det også jeg - for sikkerhetsskyld ;) Syns det har gjort det mer elastisk der nede. 

Ellers, har du sjekket deg for soppinfeksjon? Jeg får ingen kløe/svie når jeg har sopp, men får mye fortere små rifter og sår under f.eks. sex. Er verdt en sjekk hos fastlegen/helsestasjon for ungdom/studenter?

Anonymkode: c59fe...741

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...