Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde såååå troen på denne PP men neeeeida, i går kveld på dag 29 i syklusen (har 33-34 dagerssyklus rom regel) så startet jeg å spotte. Ikke mye men ser at det er missfarget 😭😭 Har ingen smerter, bare ømme bryster, kvalm og supertrøtt.

Syklusen min er så rar for tiden. Forrige måned hadde jeg 35 dager, måneden etter der hadde jeg 28. Blir gal. Hormonkluss 😡 

Hvordan i huleste skal man klare å bli gravid når syklusen er så unormal for tiden? 

Anonymkode: e212a...152

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke helt sikkert at håpet er ute selv om du spotter, det andre du opplever høres jo ut som gode tegn. Man kan få hormonelle småblødninger i starten. Jeg begynte å spotte akkurat som vanlig da jeg var gravid med datteren.

Tar du eggløsningstester? Hvis dere treffer på med sex rundt eggløsning, er sjansene like gode selv om syklusen ikke er helt regelmessig. Eller bare ha sex annenhver dag fra rundt dag 10 i syklusen, det er like greit som å styre med tester.

Håper du er gravid nå, eller blir det snart :)

Anonymkode: 089f0...8f7

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke helt sikkert at håpet er ute selv om du spotter, det andre du opplever høres jo ut som gode tegn. Man kan få hormonelle småblødninger i starten. Jeg begynte å spotte akkurat som vanlig da jeg var gravid med datteren.

Tar du eggløsningstester? Hvis dere treffer på med sex rundt eggløsning, er sjansene like gode selv om syklusen ikke er helt regelmessig. Eller bare ha sex annenhver dag fra rundt dag 10 i syklusen, det er like greit som å styre med tester.

Håper du er gravid nå, eller blir det snart :)

Anonymkode: 089f0...8f7

Takk for svar ❤️

Nei det er ikke sikkert håpet er ute men etter 2 SA så er blod dårlig nytt for meg dessverre og vil for alltid være det men igjen, det kan om så være en hormonell blødning men jeg får vente å se.

Tester ikke så vet ikke når jeg kan ha eggløsning men vi har sex fra rundt dag 11 og frem til like før mens men tenkte jeg kanskje jeg skal starte å teste denne PP for å være 100% sikker på at jeg har eggløsning. Jeg har jo blitt gravid dette året så jeg klarer å bli gravid. 

Jeg håper jeg også at jeg blir gravid snart 🙊❤️

Skrevet

Jeg har spotte alle gangene jeg har vert gravid :) lykke til!

• Liker 1
Skrevet

Jeg tar aldri EL tester, vår taktikk er rett og slett å hoppe til køys annenhver dag fra jeg slutter å blø frem til jeg skal begynne å blø igjen 😂 På den måten treffer man jo EL en eller annen gang, så er det bare å følge med. Har også akkurat hatt to SA nå rett etter hverandre, går gjennom nr. 2 akkurat nå, så jeg føler med deg. ❤️ 

Skrevet
10 minutter siden, lillemeg90 skrev:

Jeg har spotte alle gangene jeg har vert gravid :) lykke til!

Håper det gjelder for meg også . Jeg er 13 Dpo nå.. spottet fra 7 Dpo til 10 Dpo.. men ingenting 11,12 og 13 dpo.. var så lei meg, for nå trodde jeg mensen kom! Men har ingen mensen symptomer, får alltid vonde , store og ømme pupper før mensen. Men ikke noe her i gården. Har testdato på fredah, jeg blir gal 🙄😂😂😓

Skrevet
9 minutter siden, Rosewood skrev:

Jeg tar aldri EL tester, vår taktikk er rett og slett å hoppe til køys annenhver dag fra jeg slutter å blø frem til jeg skal begynne å blø igjen 😂 På den måten treffer man jo EL en eller annen gang, så er det bare å følge med. Har også akkurat hatt to SA nå rett etter hverandre, går gjennom nr. 2 akkurat nå, så jeg føler med deg. ❤️ 

Dette er planen jeg ser for meg å følge også. Tenker jeg bare mer stresset av å skulle ta eggløsningstester. Vi har bare prøvd en mnd, men sliter allerede med at både jeg og mannen syns det kan bli mye med sex annenhver dag. I hvert fall når man ikke sees før kvelden og begge er slitne og skal tidlig opp.

Anonymkode: fe11f...5d5

Skrevet
45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er planen jeg ser for meg å følge også. Tenker jeg bare mer stresset av å skulle ta eggløsningstester. Vi har bare prøvd en mnd, men sliter allerede med at både jeg og mannen syns det kan bli mye med sex annenhver dag. I hvert fall når man ikke sees før kvelden og begge er slitne og skal tidlig opp.

Anonymkode: fe11f...5d5

Ja sant. Det er jo viktig at det ikke blir til sånn pliktsex, man må jo kose seg også og ta vare på hverandre. Hvis man virkelig ikke vil en dag så får man heller hoppe over en dag liksom. Man må finne en balanse

Skrevet
1 time siden, Rosewood skrev:

Det har vært vår taktikk også men det er jo nesten så man lurer på om man i det hele tatt har eggløsning når man prøver mnd etter mnd. Er glad for at kroppen fungerer som den skal å støter fra seg et lite liv som ikke var egnet til den store verden men 2 rett etter hverandre da. Forbanna tull 😂 Den siste gangen var ikke så ille, var mer eller mindre forberedt på at det kunne være en mulighet for en SA. 

Trist å høre at du også har opplevd 2 stk, vet hva du går gjennom. Første var ubeskrivelig vondt, mistet i uke 12 ❤️ 

Håper vi har lykken med oss fremover og takk for svar. 

Hi

Skrevet

Spottet i 2 dager ved ikm før posetiv gravid test 😊👍

Skrevet

Mensen kom med full styrke i natt. Det er visst ikke meningen at vi skal bli gravide igjen. 

Skal prøve å gå inn i PP 8 med god tro, som med alle de andre PP 🙊

hi

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mensen kom med full styrke i natt. Det er visst ikke meningen at vi skal bli gravide igjen. 

Skal prøve å gå inn i PP 8 med god tro, som med alle de andre PP 🙊

hi

Så kjedelig! MEN så godt du er positiv, det hjelper alltid masse 😃😃👌🏽♥️ Lykke til ☺️👍🏽😃

Skrevet
2 timer siden, Alvildeivf skrev:

Så kjedelig! MEN så godt du er positiv, det hjelper alltid masse 😃😃👌🏽♥️ Lykke til ☺️👍🏽😃

Ja, veldig kjedelig. Tenkte å prøve å teste etter eggløsning mnd her. Når på døgnet er det best å teste? Har aldri testet så visst noen her har en kjapp innføring i hvordan så tar jeg i mot gode råd 😊😊

Takk for lykkeønsking ❤️

Hi

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, veldig kjedelig. Tenkte å prøve å teste etter eggløsning mnd her. Når på døgnet er det best å teste? Har aldri testet så visst noen her har en kjapp innføring i hvordan så tar jeg i mot gode råd 😊😊

Takk for lykkeønsking ❤️

Hi

Ettermiddag, fra 10/12 dpo. Alt etter syklusen din :)

Anonymkode: 54b61...c68

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...