Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du går på AAP kan det være fordi det noen i måneder i året er 3 utbetalinger i stedet for 2.

Anonymkode: 813b9...fea

Skrevet

Jeg jobber, men bare deltid og med lav timelønn. Er det slik at jeg tjener for mye noen mnd? Jeg tjener skrekkelig lite, mindre enn venner som finansieres av Nav og som knapt har jobbet i hele sitt litt selv om de er 40 og nærmere 40.

Anonymkode: 86543...7ac

• Liker 1
Skrevet

Sjekk hva brutto grensen for inntekt er i din kommune så ser du raskt om det stemmer eller ikke i forhold til din lønn

Skrevet

Er vel et vedtaksbrev, åpner du det skriver de hva inntekten din har vært registrert som og trolig at dette er over maksgrensen, og at de vil søke automatisk neste måned igjenn tror de gjør det en del måneder ihvertfall før de slutter sjekke og du må søke manuelt på nytt dersom det er mange måneder på rad hvor du ikke oppfyller kravene, men alt står i brevet du må bare få åpnet det...

Om du ikke klarer åpne det får du prøve på en datamaskin isteden for en mobil kanskje (men det burde funke på mobiler også da..)

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg jobber, men bare deltid og med lav timelønn.

Jeg tjener skrekkelig lite, mindre enn venner som finansieres av Nav og som knapt har jobbet i hele sitt litt selv om de er 40 og nærmere 40.

Anonymkode: 86543...7ac

Mange "navere" som også tjener for mye for bostøtte, dersom det er noen trøst (?), de har satt satsene veldig lave for hvor mye du kan tjene for å motta støtten

Forøvrig ville jeg ikke rette sinnet mot "navere" de er som regel også ofre for det samme du er, politikere som rævkjører dem, de er hovedsakelig som deg ufaglærte som blir utkonkurrerte av arbeidsinnvandringspiolitikken det fører til enten dårlig lønn, eller ingen lønn, for "bunnslammet", så rett sinnet der det hører hjemme og ikke gå etter de andre taperne, dette er bevisst politikk, og antagelig folkets vilje, og du og de andre på bunnen er taperne og bør stå sammen og kjempe. ikke kjempe dere imellom, om en av naver vennene dine tok den ufaglærte jobben din, hva skjer med deg da tror du? ja du blir naver istedenfor, fordi det er stor mangel på ufaglærte jobber, og noen heldige får dem med dritt lønn, resten faller helt ut....

Lykke til 

Anonymkode: 78705...875

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...