Gjest Anonymous Skrevet 16. mars 2005 #1 Del Skrevet 16. mars 2005 Hvor langt er denne strekningen med tog? Går togene hele tiden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adonia Skrevet 16. mars 2005 #2 Del Skrevet 16. mars 2005 togene går temmelig ofte,men spørs når på dagen du skal reise. hvor langt? tidsmessig varierer det med hvordan tog du tar, direktetog tar bare 13 min eller noe. mens lokaltoget tar mye lengre tid, mener det i hvertfall er 40 min tar ikke toget så ofte jeg da, kanskje noen som har mer oversikt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 16. mars 2005 #3 Del Skrevet 16. mars 2005 gå inn på www.nsb.no og søk oslo - lillestrøm det går bra med tog direkte til lillestrøm, og oslo-lillestrøm tar mellom 11 og 13 minutter. søk mer på hjemmesidene til nsb for nøyaktig info når du skal reise. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 16. mars 2005 #4 Del Skrevet 16. mars 2005 Eller gå inn på Trafikanten og sjekk nøyaktig avgang og ankomst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 16. mars 2005 #5 Del Skrevet 16. mars 2005 Tog fra Oslo til Lillestrøm går det mange av i timen - men følg med på om det er lokaltog (lang tid) eller direktetog som går Romeriksporten (kort tid) - alt finner du på Trafikanten, se linken til LilleBille over her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå