AnonymBruker Skrevet 18. september 2018 #1 Skrevet 18. september 2018 jeg kjenner til en del eldre menn, da altså i 50+ alder som skriver til kvinner i 20 årene. 60-70 åringe som skriver til 20,30 og 40 åringer. de skriver rett ut at en er deilig osv... jeg svarer aldri, det gjør heller ikke den andre kvinnen jeg kjenner. men hva er det med dem? de skriver så umodent og virker bare ekle. innser de ikke at de er litt vel gamle? tror de at fordi de har penger så skal de ha sjans på unge kvinner? kan de ikke bare dra til thailand? hva får dem til å tro at vi vil velge dem? Anonymkode: 3bada...27c
AnonymBruker Skrevet 18. september 2018 #2 Skrevet 18. september 2018 De gjør det fordi de kan og har lyst. Om de har selvinnsikt er jo annet spørsmål. Anonymkode: 4d208...943 6
_Mayhem_ Skrevet 18. september 2018 #3 Skrevet 18. september 2018 Jeg tror dem er forstyrret i hodet av alt sexfokuset i media og tenker at alle kidza nå til dags har seg med hvemsomhelst. Så kommer de på den overskriften på VG+ for 4 år siden "Derfor liker jeg eldre menn" av "Julie 20" og tenker, såklart vil hun her ha meg! 5
AnonymBruker Skrevet 18. september 2018 #4 Skrevet 18. september 2018 Hva er det med yngre kvinner som går etter eldre menn? Anonymkode: 467be...62c 1
visp Skrevet 18. september 2018 #5 Skrevet 18. september 2018 1 minutt siden, _Mayhem_ skrev: Jeg tror dem er forstyrret i hodet av alt sexfokuset i media og tenker at alle kidza nå til dags har seg med hvemsomhelst. Så kommer de på den overskriften på VG+ for 4 år siden "Derfor liker jeg eldre menn" av "Julie 20" og tenker, såklart vil hun her ha meg!
AnonymBruker Skrevet 18. september 2018 #6 Skrevet 18. september 2018 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: jeg kjenner til en del eldre menn, da altså i 50+ alder som skriver til kvinner i 20 årene. 60-70 åringe som skriver til 20,30 og 40 åringer. de skriver rett ut at en er deilig osv... jeg svarer aldri, det gjør heller ikke den andre kvinnen jeg kjenner. men hva er det med dem? de skriver så umodent og virker bare ekle. innser de ikke at de er litt vel gamle? tror de at fordi de har penger så skal de ha sjans på unge kvinner? kan de ikke bare dra til thailand? hva får dem til å tro at vi vil velge dem? Anonymkode: 3bada...27c Kunne du ikke spart deg den? Bare fordi du ikke vil ha dem skal de dra til Thailand for å utnytte kvinner som er nødt til å bruke kroppen sin for å overleve? Anonymkode: cb7bf...118 4
Gjest O.G. Skrevet 18. september 2018 #7 Skrevet 18. september 2018 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: jeg kjenner til en del eldre menn, da altså i 50+ alder som skriver til kvinner i 20 årene. 60-70 åringe som skriver til 20,30 og 40 åringer. de skriver rett ut at en er deilig osv... jeg svarer aldri, det gjør heller ikke den andre kvinnen jeg kjenner. men hva er det med dem? de skriver så umodent og virker bare ekle. innser de ikke at de er litt vel gamle? tror de at fordi de har penger så skal de ha sjans på unge kvinner? kan de ikke bare dra til thailand? hva får dem til å tro at vi vil velge dem? Anonymkode: 3bada...27c De tror de har en sjanse.
Påkrevd Skrevet 18. september 2018 #8 Skrevet 18. september 2018 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: tror de at fordi de har penger så skal de ha sjans på unge kvinner? kan de ikke bare dra til thailand? hva får dem til å tro at vi vil velge dem? Anonymkode: 3bada...27c Diverse medieoppslag den siste tiden viser at nettet renner over av sider som formidler kontakt mellom unge piker og aldrende pengesterke menn, der de unge pikene er i tusentall, så det er vel noe i det. Men om disse mennene skriver til deg, hvilke fora skjer det på? Har du en helt nøytral og normal facebookprofil der du drukner i slibrige meldinger, er jeg enig i at du bør slippe det, men strutter du med pupper og lepper i hytt og pine, mener å jeg at du ber om kommentarer, både fra gamle og unge 2
Gjest O.G. Skrevet 18. september 2018 #9 Skrevet 18. september 2018 1 minutt siden, Påkrevd skrev: Diverse medieoppslag den siste tiden viser at nettet renner over av sider som formidler kontakt mellom unge piker og aldrende pengesterke menn, der de unge pikene er i tusentall, så det er vel noe i det. Men om disse mennene skriver til deg, hvilke fora skjer det på? Har du en helt nøytral og normal facebookprofil der du drukner i slibrige meldinger, er jeg enig i at du bør slippe det, men strutter du med pupper og lepper i hytt og pine, mener å jeg at du ber om kommentarer, både fra gamle og unge Du må aldri gå i bar overkropp, du bare ber om at kvinner da kritiserer kroppen din.
Påkrevd Skrevet 18. september 2018 #10 Skrevet 18. september 2018 2 minutter siden, O.G. skrev: Du må aldri gå i bar overkropp, du bare ber om at kvinner da kritiserer kroppen din. Dette var vel snakk om meldinger på nett? Der er jeg fint lite i baris. Om jeg blottla meg på den måten, hadde jeg vel egentlig bedt om kommentarer, ja. Det er ingen hemmelighet at folk oppfører seg annerledes på nett og i virkeligheten. På stranda har jeg ikke merket noe til kommentarer, hverken til eller fra kvinner eller menn. 2
AnonymBruker Skrevet 18. september 2018 #11 Skrevet 18. september 2018 Trodde det var datingprofiler det var snakk om jeg, men kan vel være andre steder og. På nettdating er det i hvert fall endel menn utenfor mine preferanser som tar kontakt. Jeg har satt opp til 44 selv og er 36, men allikevel så er det menn opp mot 60 år som tar kontakt. Pleier bare å ignorere det, men man kan jo begynne å lure litt. Synes for øvrig ikke at man ber om meldinger fra mye eldre menn uansett hvor mye man strutter med både det og det andre. Har man en Facebook-profil hvor man har et bilde av seg selv med dyp utringning så ber man faktisk ikke om meldinger fra menn som tror at man er fritt vilt. Det er en holdning man kan legge fra seg. Det er da de mennene som oppsøker profilen det er noe galt med og ikke den som legger ut bilder på sin egen profil. Anonymkode: 4d208...943 3
AnonymBruker Skrevet 18. september 2018 #12 Skrevet 18. september 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Trodde det var datingprofiler det var snakk om jeg, men kan vel være andre steder og. På nettdating er det i hvert fall endel menn utenfor mine preferanser som tar kontakt. Jeg har satt opp til 44 selv og er 36, men allikevel så er det menn opp mot 60 år som tar kontakt. Pleier bare å ignorere det, men man kan jo begynne å lure litt. Synes for øvrig ikke at man ber om meldinger fra mye eldre menn uansett hvor mye man strutter med både det og det andre. Har man en Facebook-profil hvor man har et bilde av seg selv med dyp utringning så ber man faktisk ikke om meldinger fra menn som tror at man er fritt vilt. Det er en holdning man kan legge fra seg. Det er da de mennene som oppsøker profilen det er noe galt med og ikke den som legger ut bilder på sin egen profil. Anonymkode: 4d208...943 jeg har ikke store pupper, sminker meg nesten ikke, og kler meg ikke slik at jeg viser mye kropp. Ikke venninna mi heller. Hun har aldri utringing heller. men likevel kan de ta kontakt etter å ha sett oss ute, eller på nett. Anonymkode: 3bada...27c
AnonymBruker Skrevet 18. september 2018 #13 Skrevet 18. september 2018 Det er kroppen som eldes. Ikke hodet. Ikke følelsene. De du tror er fornuftige, kloke, eldre menn - det er ikke så lenge siden de var unge som det du tror. Man blir selvsagt klokere, men tror du vil bli forbløffet over hvor lite mer du egentlig vet som eldre. Tiden går veldig fort. Når det er sagt: noen holder seg til dem på samme alder, men noen liker dem som er yngre. Noen eldre har et energinivå på linje med yngre. Synes ikke det er noe å reagere på når en tross alt er voksen. Det er lov å vise interesse og så får man heller si nei om man ikke er interessert. Men nå vet jeg ingenting om datingprofiler. Jeg snakker om ellers i livet. Anonymkode: c9da9...6fe 1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2018 #14 Skrevet 18. september 2018 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: jeg har ikke store pupper, sminker meg nesten ikke, og kler meg ikke slik at jeg viser mye kropp. Ikke venninna mi heller. Hun har aldri utringing heller. men likevel kan de ta kontakt etter å ha sett oss ute, eller på nett. Anonymkode: 3bada...27c Nettopp, jeg tror heller ikke at det har så mye med klær å gjøre, men jeg synes ikke at eventuelle lettkledde bilder skal bety at man ber om det. Anonymkode: 4d208...943
visp Skrevet 18. september 2018 #15 Skrevet 18. september 2018 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er kroppen som eldes. Ikke hodet. Ikke følelsene. De du tror er fornuftige, kloke, eldre menn - det er ikke så lenge siden de var unge som det du tror. Man blir selvsagt klokere, men tror du vil bli forbløffet over hvor lite mer du egentlig vet som eldre. Tiden går veldig fort. Når det er sagt: noen holder seg til dem på samme alder, men noen liker dem som er yngre. Noen eldre har et energinivå på linje med yngre. Synes ikke det er noe å reagere på når en tross alt er voksen. Det er lov å vise interesse og så får man heller si nei om man ikke er interessert. Men nå vet jeg ingenting om datingprofiler. Jeg snakker om ellers i livet. Anonymkode: c9da9...6fe Men det er noe veldig «enkelt» over sånne mannfolk, 20 eller 70 år.
Påkrevd Skrevet 19. september 2018 #16 Skrevet 19. september 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Nettopp, jeg tror heller ikke at det har så mye med klær å gjøre, men jeg synes ikke at eventuelle lettkledde bilder skal bety at man ber om det. Anonymkode: 4d208...943 Hvordan det bør være og hvordan det er, samsvarer ikke alltid helt. Om jeg konsekvent ikke låser døra hjemme, så betyr det ikke at det er greit å gå inn og ta tingene mine, men når jeg vet at risikoen er stor for at det skjer, må jo løsningen nesten bli å låse døra, da. 2
AnonymBruker Skrevet 19. september 2018 #17 Skrevet 19. september 2018 Husker en gang jeg var på fest og en fyr på rundt 50 (jeg i midten av 20-årene) begynte å skulle fange interessen min. Da jeg ignorerte hans smil og initiativ på kontakt, fikk jeg en bitter kommentar om at "ja du blir gammel en gang du også!" Så jeg tror det er noe i det at enkelte menn forblir ung i hodet, og går etter det samme som de gjorde for 20-30 år siden. De vil ikke innse at utseende endrer seg såpass mye at de faktisk ikke er interessante lenger for de fleste i akkurat den aldersgruppen. Men det gjelder nok for mange kvinner også. Anonymkode: c943e...029 2
AnonymBruker Skrevet 19. september 2018 #18 Skrevet 19. september 2018 7 timer siden, Påkrevd skrev: Hvordan det bør være og hvordan det er, samsvarer ikke alltid helt. Om jeg konsekvent ikke låser døra hjemme, så betyr det ikke at det er greit å gå inn og ta tingene mine, men når jeg vet at risikoen er stor for at det skjer, må jo løsningen nesten bli å låse døra, da. Det kan jo ikke akkurat sammenlignes. Å anta at lettkledde kvinner ønsker sleske meldinger/ber om det osv handler om holdninger og disse bør man motarbeide. Anonymkode: 4d208...943 2
AnonymBruker Skrevet 19. september 2018 #19 Skrevet 19. september 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det kan jo ikke akkurat sammenlignes. Å anta at lettkledde kvinner ønsker sleske meldinger/ber om det osv handler om holdninger og disse bør man motarbeide. Anonymkode: 4d208...943 Jeg tror ikke at det er så lett å endre de biologiske instinktene til mennene....de lurer under fasaden. Selv jobber jeg på en plass hvor det vanker en del muslimer så jeg kler meg aldri seksuelt utfordrende av hensyn til mitt miljø. Anonymkode: a8d47...32c
AnonymBruker Skrevet 19. september 2018 #20 Skrevet 19. september 2018 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror ikke at det er så lett å endre de biologiske instinktene til mennene....de lurer under fasaden. Selv jobber jeg på en plass hvor det vanker en del muslimer så jeg kler meg aldri seksuelt utfordrende av hensyn til mitt miljø. Anonymkode: a8d47...32c Nei, og jeg forstår det, men jeg er usikker på om dette har så mye med biologi sånn egentlig. Det har nok også noe med hva man er blitt opplært til. Så jeg ville vært forsiktig med å unnskylde menns oppførsel med biologi og legge skylden på kvinner. I tillegg så har muslimer lært gjennom religionen at kvinner skal være tildekket og endel av dem sliter med å respektere kvinner. Anonymkode: 4d208...943
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå