AnonymBruker Skrevet 18. september 2018 #1 Skrevet 18. september 2018 Det er ikke denne, men den ser lik ut: https://www.jula.no/globalassets/catalog/productimages/423372.jpg?width=458&height=458&scale=both&bgcolor=white Det er en en skrue i hver ende av glasset som dekker lyspæra, men når jeg skrur ut skruene er glassplata umulig å få ut. Noen som vet hvordan jeg får åpnet opp? Eller går det ikke an å skifte pære, må jeg kjøpe ny? Anonymkode: 873a2...982
_Mayhem_ Skrevet 18. september 2018 #3 Skrevet 18. september 2018 Ikke sikkert den er "umulig" å få ut, kan være en gummipakning som sitter inntil glasset som bare har satt seg godt fast med tiden, prøv å vipp den ut med flatt skrujern.
TMB Skrevet 18. september 2018 #4 Skrevet 18. september 2018 https://www.jula.no/catalog/el-artikler-og-belysning/armaturer/innendorsbelysning/baderomsarmaturer/baderomsarmatur-led-423372/ Sitat Lyset på hele 225 lm kommer fra 36 integrerte, ikke utskiftbare LED-dioder. Veggfestet er laget av plast. Ved festet er det en 8 cm kabel med tilkobling. 1
Maskopi Skrevet 18. september 2018 #5 Skrevet 18. september 2018 Om den er lik, og det er LED er den neppe utskiftbar. 1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2018 #6 Skrevet 18. september 2018 Veldig greit å vite når man kjøper nye LED-lamper: Det er ikke alle du kan bytte lyskilde i. Dvs. at om lyskilden blir ødelagt må du bytte hele lampa. Denne lampa her har i tillegg hele 1 års garanti, såeh ... Vel. Mitt råd: Kjøp LED-lamper av bedre kvalitet med lengre garanti, eller som har utskiftbare lyskilder. Denne her er bare bruk og kast. Anonymkode: ff688...c6d
AnonymBruker Skrevet 18. september 2018 #7 Skrevet 18. september 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Veldig greit å vite når man kjøper nye LED-lamper: Det er ikke alle du kan bytte lyskilde i. Dvs. at om lyskilden blir ødelagt må du bytte hele lampa. Denne lampa her har i tillegg hele 1 års garanti, såeh ... Vel. Mitt råd: Kjøp LED-lamper av bedre kvalitet med lengre garanti, eller som har utskiftbare lyskilder. Denne her er bare bruk og kast. Anonymkode: ff688...c6d PS: Om jeg virker gretten er jeg ikke gretten på TS eller andre i tråden her, men på dem som synes det er en god ide å lage lamper som bare er ment å vare et par år. Anonymkode: ff688...c6d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå