Gå til innhold

Hvordan skifter jeg lyspære i baderomsarmatur?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er ikke denne, men den ser lik ut:

https://www.jula.no/globalassets/catalog/productimages/423372.jpg?width=458&height=458&scale=both&bgcolor=white

Det er en en skrue i hver ende av glasset som dekker lyspæra, men når jeg skrur ut skruene er glassplata umulig å få ut. Noen som vet hvordan jeg får åpnet opp? Eller går det ikke an å skifte pære, må jeg kjøpe ny?

Anonymkode: 873a2...982

Videoannonse
Annonse
Skrevet

bump

Anonymkode: 873a2...982

Skrevet

Ikke sikkert den er "umulig" å få ut, kan være en gummipakning som sitter inntil glasset som bare har satt seg godt fast med tiden, prøv å vipp den ut med flatt skrujern.

Skrevet

Om den er lik, og det er LED er den neppe utskiftbar.

• Liker 1
Skrevet

Veldig greit å vite når man kjøper nye LED-lamper: Det er ikke alle du kan bytte lyskilde i. Dvs. at om lyskilden blir ødelagt må du bytte hele lampa. 

Denne lampa her har i tillegg hele 1 års garanti, såeh ... Vel. 

Mitt råd: Kjøp LED-lamper av bedre kvalitet med lengre garanti, eller som har utskiftbare lyskilder. Denne her er bare bruk og kast. 

Anonymkode: ff688...c6d

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Veldig greit å vite når man kjøper nye LED-lamper: Det er ikke alle du kan bytte lyskilde i. Dvs. at om lyskilden blir ødelagt må du bytte hele lampa. 

Denne lampa her har i tillegg hele 1 års garanti, såeh ... Vel. 

Mitt råd: Kjøp LED-lamper av bedre kvalitet med lengre garanti, eller som har utskiftbare lyskilder. Denne her er bare bruk og kast. 

PS: Om jeg virker gretten er jeg ikke gretten på TS eller andre i tråden her, men på dem som synes det er en god ide å lage lamper som bare er ment å vare et par år. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...