Gjest Anonymous Skrevet 16. mars 2005 #1 Skrevet 16. mars 2005 Dette skal jeg sende, hver for seg, til forskjellige personer: En jakke En gitar Noe undertøy Andre klær (diverse) Dataspill Playstationspill Hva burde jeg sende disse forskjellige tingene i? Hva lønner seg, og hvor mye koster det? (ikke portoen altså, men pakken) ..Haster..
Gjest Madeline Skrevet 16. mars 2005 #2 Skrevet 16. mars 2005 Dette skal jeg sende, hver for seg, til forskjellige personer: En jakke En gitar Noe undertøy Andre klær (diverse) Dataspill Playstationspill Hva burde jeg sende disse forskjellige tingene i? Hva lønner seg, og hvor mye koster det? (ikke portoen altså, men pakken) ..Haster.. Dataspill/ playstationspill kan sendes i vattert konvolutt som du får kjøpt på posten. Finnes i forskjellige størrelser og koster ikke så mye. Jakken og klærne kan du enten kjøpe en norgespakke og legge det oppi eller du kan pakke det inn i gråpapir. Gitaren ville jeg spurt på posten hvordan du skal sende. Undertøyet kan kanskje legges i en vanlig litt stor konvolutt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå