Gå til innhold

Kviser i tinningene

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg får ofte kviser i ny og ne, men det er virkelig et problem i tinningene. Der samler det seg masse kviser, som oftest store og vonde. Noen som vet hva det kan komme av, eller har erfaringer med noe som hjelper? Jeg har som regel håret oppsatt, så det er ikke sånn at jeg har fett hår som gnir seg mot tinningene akkurat. Jeg bruker også sjelden sminke, så jeg skjønner ikke dette helt :vetikke:

Setter pris på svar !

Anonymkode: 82dde...9f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh sånn har jeg det også! De blir ikke så store, men de er mange. Gjerne 5-7 stk samlet på et lite sted på hver side. Skikkelig merkelig 🤔 

Anonymkode: a9ff8...dfc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, couscous skrev:

Bruker dere briller?

Jeg bruker ikke briller, nei.

10 timer siden, peachblossom skrev:

Kan jo være shampoen eller balsamen? 

Ville jeg ikke fått mer kviser andre steder også da? Jeg bytter sjampo/balsam ofte, isåfall reagerer huden min på alt jeg bruker :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest peachblossom
6 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg bruker ikke briller, nei.

Ville jeg ikke fått mer kviser andre steder også da? Jeg bytter sjampo/balsam ofte, isåfall reagerer huden min på alt jeg bruker :lur:

Ikke sikker :) Jeg får også kviser i tinningene i blant, og har tenkt at årsaken kanskje er at jeg ikke skyller bort sjampo og evt. balsam/hårkur som renner bort til tinningene. At jeg kanskje skyller godt nok på hodet, men glemmer å skylle godt nok i tinningene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...