Gjest svenskbrud Skrevet 6. mars 2002 #1 Del Skrevet 6. mars 2002 Jag såg i inlägget "sanger" en melodi som heter "till mor fra..." litet ur texten: Til moren min idag jeg vil En kjaerlig takk frembringe... Melodin var "Vi ere en nasjon..." Är det samma som "Alpens ros"? Jag vill sjunga den på norska till min mor när jag gifter mig och kan därför inte fråga henne. Snälla någon hjälp mig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. mars 2002 #2 Del Skrevet 6. mars 2002 Hallo Jeg tror ikke at det er samme melodien som Alpens ros. Du må nok finne en norsk sangbok (helst litt gammel)- og da finner du nok melodien. Dersom du ikke leser noter, så får du finne noen som kan spille den for deg ! Lykke til Wencke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest svenskbrud Skrevet 7. mars 2002 #3 Del Skrevet 7. mars 2002 Jag ilar genast till biblioteket, där borde det finnas norska sångböcker. Tack för svaret! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå