AnonymBruker Skrevet 18. september 2018 #1 Skrevet 18. september 2018 https://www.vg.no/reise/i/l1yr59/norske-tarjei-er-blant-de-frste-turistene-pa-villmarkstur-i-nord-kore Hvorfor reiser folk dit når de vet at over 2 millioner mennesker er fanget i slaveri og fangeleirer som er verre enn de man fant under 2. verdenskrig? Jeg spyr av folk som er så jævla opptatt av å realisere seg selv at de i samme åndedrag støtter massemord og syke diktatorer Anonymkode: 76e7c...aaa 3
AnonymBruker Skrevet 18. september 2018 #2 Skrevet 18. september 2018 Går du på noe? Ingen som støtter massemord i NK fordi man drar på fjelltur der. Dessuten kan turisme ha positive effekter for de som bor der. Anonymkode: ab886...0ab
AnonymBruker Skrevet 18. september 2018 #3 Skrevet 18. september 2018 Selvfølgelig støtter man diktaturet i Nord-Korea om man drar på fjelltur der.. de eneste turisme er positivt for er de korrupte statlige tjenestefolkene og de som allerede har penger.. man undergraver jo helt poenget med å ha sanksjoner mot landet!! Dette er så typisk nordmenn at jeg blir flau av å være norsk. Anonymkode: 76e7c...aaa
AnonymBruker Skrevet 18. september 2018 #4 Skrevet 18. september 2018 Just now, AnonymBruker said: Selvfølgelig støtter man diktaturet i Nord-Korea om man drar på fjelltur der.. de eneste turisme er positivt for er de korrupte statlige tjenestefolkene og de som allerede har penger.. man undergraver jo helt poenget med å ha sanksjoner mot landet!! Dette er så typisk nordmenn at jeg blir flau av å være norsk. Anonymkode: 76e7c...aaa Tror du Mr. Kim og hans lakeier merker noe som helst til de sanksjonene? Det er vanlige folk som lider under dem. All mulig kontakt med verden utenom NK er bra for landets innbyggere. Anonymkode: ab886...0ab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå