Gå til innhold

Rødhårede damer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Lurer på om mine observasjoner er korrekte når jeg sier at rødhårede damer er kåtere og villere i sengen enn sine medsøstre.

Nå har jeg ikke lagt med så mange rødhårede at det lager et representativt utvalg, men mine erfaringer går i den retningen. Uten unntak så har de vært over gjennomsnittet kåt, som gir seg utslag i at de er veldig aktiv, lager mer lyd, våtere osv. 

Før så syntes jeg rødhårede ikke var så attraktive, men det har absolutt snudd. Nå blir jeg helt mo i knærne bare jeg ser en rødhåret jente.

Noen andre som kan underbygge min erfaring.

Anonymkode: 3f2dd...af9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan kan fargen på håret (eller huden) avgjøre hvordan man i sengen eller som person?

Anonymkode: e39ef...0a6

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det i utgangspunktet, men mange tror det, og kanskje det at mange tror det gir oss rødhårede et slags image å leve opp til? Og at vi liker å tro det selv, og derfor gunner på litt ekstra? :)

Jeg vet ikke jeg, men føler nesten at mitt rødlige hår har vært medvirkende til at jeg har lov til å være litt vill og gal. Og hissig. :laugh:

Anonymkode: c64da...989

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror ikke det i utgangspunktet, men mange tror det, og kanskje det at mange tror det gir oss rødhårede et slags image å leve opp til? Og at vi liker å tro det selv, og derfor gunner på litt ekstra? :)

Jeg vet ikke jeg, men føler nesten at mitt rødlige hår har vært medvirkende til at jeg har lov til å være litt vill og gal. Og hissig. :laugh:

Anonymkode: c64da...989

TS her, det kan jo være en plausibel forklaring, for min opplevelse er jo absolutt reell selv om mange ovenfor sier at hårfarge har ingenting med det å gjøre. Så da sier jeg bare gunne på videre, gutta liker det 🙂

Anonymkode: 3f2dd...af9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det er en myte og stereotyp.   Blir som å si blonde menn er kjedelige k senga. Stemmer jo ikke selvom mange der sånn ut

Anonymkode: 32e69...d64

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan kan man i det hele tatt vite om det er en rødhåret eller en blondine eller brunhåret du ligger med? Sånn det er nå til dags så er det nesten like vanlig å farge håret rødt eller bleke det blondt som det er å ha sin egen hårfarge. 

Anonymkode: dd9e4...a83

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan hårfargen bestemme personligheten egentlig?

Det er bare tull, det er bare tilfeldigheter. 

Anonymkode: 09219...f3a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan kan fargen på håret (eller huden) avgjøre hvordan man i sengen eller som person?

Anonymkode: e39ef...0a6

Nei det kan jeg ikke svare på, kanskje derfor jeg lurer på det. Min erfaring er jo reell selv om det kan skyldes andre årsaker enn hårfargen.

Anonymkode: 3f2dd...af9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Hvordan kan man i det hele tatt vite om det er en rødhåret eller en blondine eller brunhåret du ligger med? Sånn det er nå til dags så er det nesten like vanlig å farge håret rødt eller bleke det blondt som det er å ha sin egen hårfarge. 

Anonymkode: dd9e4...a83

Har man rødt hår fra naturens side, så er alt hår på kroppen rødt.

Anonymkode: 40f7c...c08

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan kan man i det hele tatt vite om det er en rødhåret eller en blondine eller brunhåret du ligger med? Sånn det er nå til dags så er det nesten like vanlig å farge håret rødt eller bleke det blondt som det er å ha sin egen hårfarge. 

Anonymkode: dd9e4...a83

Det er jo ikke kun på hodet kvinnfolk har hår, ja jeg er klar over at mange barberer seg. Men de barberer ikke vekk alt pubis hår på kroppen, så sånn kan jeg være ganske sikker på at vi snakker ekte rødhåret eller blondine. Dette sammenholdt mot hudfarge og fregner gir også en god indikasjon.

Anonymkode: 3f2dd...af9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har man rødt hår fra naturens side, så er alt hår på kroppen rødt.

Anonymkode: 40f7c...c08

Sorry, det stemmer ikke. Jeg har rødbrunt hår på hodet og blonde hår på resten av kroppen. Oftest er jeg glattbarbert, men når jeg lar håret nedentil vokse ut litt spøker gjerne min mann med at han har seg med en blondine til en forandring. :)

Anonymkode: c64da...989

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 hours ago, AnonymBruker said:

Lurer på om mine observasjoner er korrekte

Anonymkode: 3f2dd...af9

Når dine observasjoner er korrekte....virkelig? Høres ikke ut som om du har noe å observere i det hele tatt. 

Anonymkode: 40b01...ef1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når dine observasjoner er korrekte....virkelig? Høres ikke ut som om du har noe å observere i det hele tatt. 

Anonymkode: 40b01...ef1

Jeg spurte om mine observasjoner var korrekte....som betyr at jeg har gjort mine egne erfaringer/observasjoner og var åpne for innspill fra andre, men din kommentar tilførte ikke noe......høres ikke ut som du har noe å kommentere i det hele tatt 😉

Anonymkode: 3f2dd...af9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, AnonymBruker said:

Har man rødt hår fra naturens side, så er alt hår på kroppen rødt.

Anonymkode: 40f7c...c08

Ikke nødvendigvis. Det stemmer hvertfall ikke for meg.

Anonymkode: 55cae...9eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan kan hårfargen bestemme personligheten egentlig?

Det er bare tull, det er bare tilfeldigheter. 

Anonymkode: 09219...f3a

Fortell meg din hårfarge og jeg kan fortelle deg hvem du er.. 🙄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har man rødt hår fra naturens side, så er alt hår på kroppen rødt.

Anonymkode: 40f7c...c08

Nei, det stemmer ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg spurte om mine observasjoner var korrekte....som betyr at jeg har gjort mine egne erfaringer/observasjoner og var åpne for innspill fra andre, men din kommentar tilførte ikke noe......høres ikke ut som du har noe å kommentere i det hele tatt 😉

Anonymkode: 3f2dd...af9

Men du har jo ingen konkrete observasjoner eller «data» å komme med. Det er ganske spesielt at du innbiller deg at hårfargen og personligheten har en sammenheng. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Sorry, det stemmer ikke. Jeg har rødbrunt hår på hodet og blonde hår på resten av kroppen. Oftest er jeg glattbarbert, men når jeg lar håret nedentil vokse ut litt spøker gjerne min mann med at han har seg med en blondine til en forandring. :)

Anonymkode: c64da...989

Ja jeg også er bare rødbrun på hode

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...