GÃ¥ til innhold

Jeg vil ikke ha sex med kona til elskeren min... 😬

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en fantastisk elsker som jeg har møtt i noen år nå. Han har oppfylt mange av mine fantasier, som f.eks. sex med flere menn. Han tenner selv på å se meg bli tatt av andre. 

Nå har han og kona lyst til å ha sex sammen med meg (de har åpent forhold). Men..... hun er absolutt ikke min type og jeg må ærlig talt innrømme at jeg ikke har så veldig lyst. 🙈 Kunne mer enn gjerne hatt sex med han og en annen dame (som jeg liker). 

Men føler på en måte at jeg «skylder» han dette. Skal jeg bare «go for it» og satse på at det blir en positiv overraskelse?? Synes det er så vanskelig å avvise lissom...

Anonymkode: bfd18...bb6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Si at du ikke føler kjemien er der

Anonymkode: c1299...b6f

• Liker 10
Skrevet

Synes absolutt ikke du skal tvinge deg inn i noe du ikke vil. Synes ikke du skylder ham dette.

Anonymkode: 254d2...9ca

• Liker 7
Skrevet

Si at du ikke du føler deg sexuelt tiltrukket av henne og derfor blir det helt feil 

Anonymkode: b8ee7...973

• Liker 3
Skrevet

Du må ikke finne på å ha sex med noen som helst som du ikke finner attraktiv! Det høres ut som om det kan være begynnelsen på slutten av forholdet ditt også. 

Gjør det enkelt og si at du synes det blir feil. Du skylder han ingenting!!!

• Liker 2
Skrevet

Ikke gjør det så komplisert.

Bare si "nei".

• Liker 2
Skrevet

Men hva hvis du kan klare å bli tent av det faktum at du ikke er tiltrukket av henne? Hvis du forstår hva jeg mener. Eksempelvis tenke at du er "tvunget" til å gjøre det det, og la den tanken tenne deg. Hvis du tenner på litt tvang, da... 

Anonymkode: 32353...0b4

Skrevet
PÃ¥ 18.9.2018 den 18.17, AnonymBruker skrev:

Jeg har en fantastisk elsker som jeg har møtt i noen år nå. Han har oppfylt mange av mine fantasier, som f.eks. sex med flere menn. Han tenner selv på å se meg bli tatt av andre. 

Nå har han og kona lyst til å ha sex sammen med meg (de har åpent forhold). Men..... hun er absolutt ikke min type og jeg må ærlig talt innrømme at jeg ikke har så veldig lyst. 🙈 Kunne mer enn gjerne hatt sex med han og en annen dame (som jeg liker). 

Men føler på en måte at jeg «skylder» han dette. Skal jeg bare «go for it» og satse på at det blir en positiv overraskelse?? Synes det er så vanskelig å avvise lissom...

Anonymkode: bfd18...bb6

Du skylder ham eller henne ingenting. 

Helt idiotisk å si ja til noe som du vet du ikke tenner på. 

Anonymkode: 9e603...f04

Skrevet

Du skylder han absolutt ingenting. Sex funker ikke på den måten. Forklar at du ikke føler at kjemien stemmer og at det vil føles feil for deg.

Anonymkode: d9dd9...9c8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...