trengerhjelpmed. Skrevet 18. september 2018 #1 Skrevet 18. september 2018 (endret) har skrevet et rollestykke til skolen å lurte på om det er noe gramtiskefeil.. trenger hjelp Nice- kunde Aremenia- kunde Avan- keldner Mlani- kokk Avan- bienvenido, que sabre asisto vosotros con. Nice- hola, me apetecer hamburguesa simple y un cafe, por favor Aremenia- hola, quiero la patatas fritas y un cafe cortado por favor Avan- Algo mas, no tapas. Armenia- no, no tapas. Nice- no, mil gracias Avan- vale, veno ahora mismo de regreso. Avan: el orden es una hamburguesas, un cafe,uncafe cortado y una patatas fritas Mlani: esta bien, viniendo ahora. Avan: ¿Cuánto tiempo lleva? Mlani: Puede tomar de cinco a diez minutos. Mlani: gritarte cuando la comida está lista Avan: eso es bueno Mlani: adiós Avan: adiós Mlani: la comida está hecha Avan: bien, debería servir la comida ahora Aremenia-mil gracias, comida es muy bien. Nice- la comida no sabre que esperado. Avan- cuesta 30 euro. Avan: el orden es una hamburguesas, un cafe,uncafe cortado y una patatas fritas Mlani: esta bien, viniendo ahora. Avan: ¿Cuánto tiempo lleva? Mlani: Puede tomar de cinco a diez minutos. Mlani: gritarte cuando la comida está lista Avan: eso es bueno Mlani: adiós Avan: adiós Endret 18. september 2018 av trengerhjelpmed.
trengerhjelpmed. Skrevet 18. september 2018 Forfatter #2 Skrevet 18. september 2018 ingen kommer thru med litt help.. okeey så får det bli sånn
AnonymBruker Skrevet 18. september 2018 #3 Skrevet 18. september 2018 Gå på finn.no småjobb og spør en som kan flytende i spansk om å lese og rette det. Anonymkode: 584de...626
Papirfly Skrevet 18. september 2018 #4 Skrevet 18. september 2018 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden din er mangelfull, må jeg stenge tråden. Viser til forumets regelverk: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende moderator PM med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende meg en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil jeg åpne tråden igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. Papirfly, mod.
Anbefalte innlegg