AnonymBruker Skrevet 18. september 2018 #1 Skrevet 18. september 2018 Heisann, jente 18 år her og går på vgs. Er desperat etter jobb for å tjene penger. Men får ikke noe napp. Kan jeg da registrere meg inn i vikarbyrå i håp om å tjene litt penger ved siden av skolen? Kanskje jeg spørr litt dumt nå men kan absolutt ingenting om vikarbyrå å hvordan det fungerer. Anonymkode: b04dd...d3d
AnonymBruker Skrevet 18. september 2018 #3 Skrevet 18. september 2018 11 minutter siden, AnonymBruker said: Heisann, jente 18 år her og går på vgs. Er desperat etter jobb for å tjene penger. Men får ikke noe napp. Kan jeg da registrere meg inn i vikarbyrå i håp om å tjene litt penger ved siden av skolen? Kanskje jeg spørr litt dumt nå men kan absolutt ingenting om vikarbyrå å hvordan det fungerer. Anonymkode: b04dd...d3d Register deg ikke bare på en men flere. Du trenger ikke å være lojale mot noen Flott å høre at du vil jobbe, lykke til! Anonymkode: 1954a...493
AnonymBruker Skrevet 18. september 2018 #4 Skrevet 18. september 2018 Vikarbyrå = skulle vært forbudt Anonymkode: 9fa9a...277
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå