AnonymBruker Skrevet 18. september 2018 #1 Skrevet 18. september 2018 Byttet abonnement i midten av mai. Siden jeg ble overført til nytt selskap i midten av måneden, regnet jeg med at jeg ville bli tilbakebetalt for de dagene i mai hvor jeg ikke lenger var kunde hos gammel operatør. Antok at det var vanlig, men kanskje det ikke er slik? Operatøren sier at de opererer med forskuddsbetaling, og at det innebærer at abonnementet ikke blir sagt opp før månedsslutt den måneden man melder overgang til ny operatør. Anonymkode: 07592...8ee
AnonymBruker Skrevet 18. september 2018 #2 Skrevet 18. september 2018 Er oppsigelsestiden fra siste dag i mnd til mndstart neste, så står jo det tydelig i kontrakt. Er helt normalt at en oppsigelse går fra den 1 i mnd og løper ut hele mnd. Slik er det jo også når man jobber. Anonymkode: 4dc39...791
AnonymBruker Skrevet 18. september 2018 #3 Skrevet 18. september 2018 6 minutter siden, AnonymBruker said: Er oppsigelsestiden fra siste dag i mnd til mndstart neste, så står jo det tydelig i kontrakt. Er helt normalt at en oppsigelse går fra den 1 i mnd og løper ut hele mnd. Slik er det jo også når man jobber. Anonymkode: 4dc39...791 Vet godt hvordan det fungerer i arbeidslivet, men dette er jo ikke arbeidslivet. Kanskje det er en forskjell mellom de operatørene som driver med forskuddsbetaling og de hvor man betaler etterskuddsvis. Har byttet abonnement en god del ganger, og har aldri opplevd tidligere at jeg må betale for dagene etter at jeg var ført over til ny operatør... Anonymkode: 07592...8ee
AnonymBruker Skrevet 18. september 2018 #4 Skrevet 18. september 2018 Ser nå at det operatøren fortalte meg stemmer med vilkårene. Men, likevel, det er jo litt leit at det er slik. Hadde ikke brukt noe som helst av dataen min måneden jeg sa opp. Anonymkode: 07592...8ee
AnonymBruker Skrevet 18. september 2018 #5 Skrevet 18. september 2018 Nei det er ikke vanlig Anonymkode: 8439b...1b4
AnonymBruker Skrevet 18. september 2018 #6 Skrevet 18. september 2018 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Byttet abonnement i midten av mai. Siden jeg ble overført til nytt selskap i midten av måneden, regnet jeg med at jeg ville bli tilbakebetalt for de dagene i mai hvor jeg ikke lenger var kunde hos gammel operatør. Antok at det var vanlig, men kanskje det ikke er slik? Operatøren sier at de opererer med forskuddsbetaling, og at det innebærer at abonnementet ikke blir sagt opp før månedsslutt den måneden man melder overgang til ny operatør. Anonymkode: 07592...8ee Noen operatører tilbakebetaler andre ikke. Telenor refunderer. Anonymkode: 40f6a...238
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå