AnonymBruker Skrevet 18. september 2018 #1 Skrevet 18. september 2018 Jeg jobber i et 60% vikariat og har skrevet kontrakt ut mai 2019. Jeg ønsker å søke ny jobb og lurer på om man har lang oppsigelsestid når man går i vikarlat kontra fast ansettelse? Vet at vanlig er 3 mnd. Står ingenting i arbeidskontrakten min om oppsigelsestid, og ønsker heller ikke ta det opp med arbeidsgiver ettersom jeg er usikker på når jeg kommer til å slutte... Anonymkode: 0d263...5cb
AnonymBruker Skrevet 18. september 2018 #2 Skrevet 18. september 2018 Ved vikariat opererer noen arbeidsgivere med 1 måned. Dette skal stå i kontrakten din, og jeg hadde tatt opp dette med arbeidsgiver. Du trenger ikke si at du vurderer å slutte, men du kan jo si noe alá ''du, ved nærmere ettersyn ser jeg at noen punkter mangler i kontrakten min'' osv. Anonymkode: 447e9...2fc
AnonymBruker Skrevet 18. september 2018 #3 Skrevet 18. september 2018 Som oftest 1 mnd jobber di innen helse og i kommune er det alltid 1 mnd. Anonymkode: 0c321...3e3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå