Gjest LoisLane Skrevet 18. mars 2005 #41 Del Skrevet 18. mars 2005 I know! Og faren til mitt barn ønsket å kalle vår datter dette. Da satte jeg foten ned! (P.S. Får vel skyte inn at far ikke er norsk, og at i hans ører var dette et vakkert navn.) Bilmerket er faktisk oppkalt etter datteren til en av produsentene/ oppfinnerne/ whatever. Mercedes er vel et fransk navn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Allianca Skrevet 18. mars 2005 #42 Del Skrevet 18. mars 2005 Hei! Jeg kjenner ei jente som heter Kia, og jeg har faktisk aldri tenkt på at det er samme navn som bilmerket Kia... Enda mamma kjørere Kia... Fint navn, synes jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cherie Skrevet 18. mars 2005 #43 Del Skrevet 18. mars 2005 Om du tenker på Kia .. ville vel jeg utvida det til Kira, men også det gir hundevibber hos meg da min hund heter det. Hadde ei venninne som trua med å kalle ungen sin Kira...takk god gud..hun fikk en gutt. En eksotisk vri .. Bikira ...jomfru på swahili... Gurri som jeg "jabber" i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. mars 2005 #44 Del Skrevet 18. mars 2005 Får hundeassosiasjoner Så nei' date=' jeg ville nok ikke kalt min datter for det.[/quote'] Samme her.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 19. mars 2005 #45 Del Skrevet 19. mars 2005 Jeg vet om en Kia. men det er en voksen mann fra - ja, hvor var det da... Iran? Husker ikke, men derfor ville jeg aldri brukt det som et pikenavn. (bil eller ikke) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lassie Skrevet 19. mars 2005 #46 Del Skrevet 19. mars 2005 Jeg synes Kia var et fint navn jeg! Bryr meg ingenting om assosiasjoner - det er alltid noe eller noen man kan assosiere alle mulige navn til. Skulle jeg brukt Kia som navn på min datter ville jeg nok hatt et navn til, eks. Kia Emilie eller noe sånt. Vil ikke ha sånne korte navn med kun ett navn jeg nemlig.. (sær ja) Men navnet synes jeg absolutt var fint! Nå har jeg sansen for uvanlige navn også, da, navn som ikke alle andre har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PREDATOR Skrevet 20. mars 2005 #47 Del Skrevet 20. mars 2005 Er ikke det et bilmerke da? (nesten sammr biler som ford har) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrs williams Skrevet 20. mars 2005 #48 Del Skrevet 20. mars 2005 Jeg enker med en hang på bilen Kia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå