Mona26 Skrevet 18. september 2018 #1 Skrevet 18. september 2018 Finner så mange ulike svar på nettet. Er botox OK mens man prøver? Altså i perioden man ikke kan være gravd. Har en dyp og stygg sinnarynke som jeg plages veldig av... men vil ikke gjøre noe som er farlig.
AnonymBruker Skrevet 18. september 2018 #2 Skrevet 18. september 2018 Jada :-) det er jo ikke bevist at det gjør noe som helst skade på fosteret heller. Anonymkode: 6f407...1db
AnonymBruker Skrevet 18. september 2018 #3 Skrevet 18. september 2018 Jeg kan ikke tenke meg at det skal ha noe å si. Jeg er i fruktbar alder og får botox i blæra. Jeg tar ikke tatt graviditetstest før jeg får injeksjonene. Anonymkode: f8331...2fe
Missk89 Skrevet 18. september 2018 #4 Skrevet 18. september 2018 Er du gravid klarer du å vente til graviditeten er ferdig, å ta unødvendige sjangser er vel ikke verdt det? Er de veldig dype så vil ikke botox gjøre annet enn å få musklene til å slappe av, men en filler vil rette ut rynkene ta kontakt med en profesjonell hudklinikk
Mona26 Skrevet 18. september 2018 Forfatter #5 Skrevet 18. september 2018 1 minutt siden, Missk89 skrev: Er du gravid klarer du å vente til graviditeten er ferdig, å ta unødvendige sjangser er vel ikke verdt det? Er de veldig dype så vil ikke botox gjøre annet enn å få musklene til å slappe av, men en filler vil rette ut rynkene ta kontakt med en profesjonell hudklinikk Jeg er ikke gravid og jeg har brukt botox regelmessig før. Får veldig ulike svar fra klinikkene, opplever at de er ganske unnvikende og samtidig har en veldig interesse for å selge.
Missk89 Skrevet 18. september 2018 #6 Skrevet 18. september 2018 Just now, Mona26 said: Jeg er ikke gravid og jeg har brukt botox regelmessig før. Får veldig ulike svar fra klinikkene, opplever at de er ganske unnvikende og samtidig har en veldig interesse for å selge. Ja noen er slik, hvilken by holder du til i? Men anbefaler filler om de er skikkelig dype
Gjest Dævendøtte Skrevet 18. september 2018 #7 Skrevet 18. september 2018 12 minutter siden, Mona26 skrev: Finner så mange ulike svar på nettet. Er botox OK mens man prøver? Altså i perioden man ikke kan være gravd. Har en dyp og stygg sinnarynke som jeg plages veldig av... men vil ikke gjøre noe som er farlig. Gjør det, du kommer ikke til å angre. Finnes ikke farlig og for meg hjalp det veldig mot anspenthet og ikke minst migrene!
Mona26 Skrevet 18. september 2018 Forfatter #8 Skrevet 18. september 2018 (endret) 8 minutter siden, Missk89 skrev: Ja noen er slik, hvilken by holder du til i? Men anbefaler filler om de er skikkelig dype Oslo. Trenger ikke fillers, men takk for tips. 😊 saken er mer det at jeg frykter at om jeg ikke behandler rynka nå vil den bli for dyp og jeg må ha fillers -som er sjukt mye dyrere. Men vil mye heller ha masse rynker enn å skade mitt fremtidige barn Endret 18. september 2018 av Mona26
Missk89 Skrevet 18. september 2018 #9 Skrevet 18. september 2018 7 minutter siden, Mona26 said: Oslo. Trenger ikke fillers, men takk for tips. Ok, nei det kommer jo ann på om du vil ha det glatt eller om du vil bare få musklene til å slappe av
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå