Gjest Hel Skrevet 16. mars 2005 #1 Skrevet 16. mars 2005 Jaja, veldig lik tråd til den forrige men nå gjelder det hele leiligheten. Har skrevet en liste over (nødvendige) ting som trengs i et hus men har sikkert glemt noe så jeg spør dere om råd. Utenom møbler, hva burde jeg legge til denne listen? Toalettbørste Søpplekasse Kleshengere Skittentøyskurv Bestikk Glass Tallerkener Oppvasksbørste Kjeler/kniver Litermål Bakeboller Tørkerullholder Dørslag Skjærefjøler What else?
Amanja Skrevet 16. mars 2005 #2 Skrevet 16. mars 2005 Hmm..nå vet jeg jo ikke så mye om hva du har fra før, men det jeg har kjøpt mye av etter at jeg flytta er håndklær (små og store til badet, og kjøkkenhåndklær) masse støvkluter, diverse kjøkkenredskaper som grønnsakskrellere, visp, treskjeer, øser osv.. hmm.. lamper, duker, gardiner til alle vinduene, pynteting? Komer ikke på mer i farta jeg..
Gjest Hel Skrevet 16. mars 2005 #3 Skrevet 16. mars 2005 Skal egentlig ta det meste fra scratch så alle tips er velkomne. Tusen takk. :-) Glemte helt treskjeer og støvkluter.
Amanja Skrevet 16. mars 2005 #5 Skrevet 16. mars 2005 Kom på et par ting til jeg: Skohylle Kaffetrakter/vannkoker/kjøkkenmaskin/vaffeljern (kommer an på hva du bruker av sånne ting..) strykejern ildfast form grytekluter
Tuddelidu Skrevet 16. mars 2005 #6 Skrevet 16. mars 2005 Kjeleunderlag er en fin ting å ha Og grytekluter og forkle. Bakepapir. Pledd. Underlag til kontorstoler (sånne på hjul) og sånne runde "klistrefiltbiter" til å sette under møblene dersom du har et "ømfintlig" gulv (parkett, f.eks.). Støvsuger. Dobørste. Speil. Stålull. Fryseposer. Isbitformer. Toalettpapir/tørkerullholder. Klesstativ (tørkestativ). Klesrulle. Stearinlys og fyrstikker. Sikringer dersom du har sånne som må byttes ut når de går. Lyspærer. Batteri. Stekepanne.
Gjest gjesta Skrevet 16. mars 2005 #7 Skrevet 16. mars 2005 Brannvarsler og brannslokningapparat/husbrannslange. Dørmatte. Ekstra lyspærer. Masse kroker/skruer som er tilpasset type vegg dere har. Tape Kjøkkenvekt Vinopptrekker Øljekk Servietter/tørkerull/dopapir Og sånn for egen del vil jeg plusse på noen flasker vin.
Fat Sally Lee Skrevet 16. mars 2005 #9 Skrevet 16. mars 2005 Ildfast form og gradestokk! Gratulerer med ny leilighet forresten!
Blueberry Skrevet 17. mars 2005 #11 Skrevet 17. mars 2005 Isskje Saks Rivjern Smørepensel Pizzaskjærer Mugge/karaffel Salatbestikk Vekkerklokke Såpekopp? Tannkrem og tannkost Skuresvamp Zalo VitroClean hvis du har keramisk platetopp Damprist Varseltimer Vannkoker Oppbevaringsbokser og frysebokser Utrolig hvor mange ting jeg ikke klarer meg foruten...
Titti72 Skrevet 17. mars 2005 #13 Skrevet 17. mars 2005 Gardiner sengetøy håndklær dørmatte alt inne vaskemidler
Gjest Hel Skrevet 17. mars 2005 #14 Skrevet 17. mars 2005 Oioi! Tusen hjertelig alle sammen. :D Blir lang liste etterhvert, ja. Og takk, Coctail! :-)
Gjest Leola Skrevet 17. mars 2005 #15 Skrevet 17. mars 2005 Tips til den nyetablerte: Ikea`s start-box
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå