AnonymBruker Skrevet 18. september 2018 #1 Skrevet 18. september 2018 Jeg har aldri brukt korsett før, så jeg lurer på noen ting. Jeg vil ha bedre holdning, samt smalere midje, og vil bruke det under klærne (så skal ikke synes når jeg har på klær over). Vil at den skal være diskré og ikke metervis med snøring på. Finnes det butikker i Oslo som selger slike "underburst" korsetter? Som kan hjelpe med tilpasning (Som ikke er sex-butikker). Eventuelt nettbutikker? Jeg er helt ny på det her, så om noen vet om noen modeller eller merke som kunne passet beskrivelsen? :) Anonymkode: 017f2...253
Kjempen Skrevet 20. september 2018 #3 Skrevet 20. september 2018 På 18.09.2018 den 12.04, AnonymBruker skrev: Jeg har aldri brukt korsett før, så jeg lurer på noen ting. Jeg vil ha bedre holdning, samt smalere midje, og vil bruke det under klærne (så skal ikke synes når jeg har på klær over). Vil at den skal være diskré og ikke metervis med snøring på. Finnes det butikker i Oslo som selger slike "underburst" korsetter? Som kan hjelpe med tilpasning (Som ikke er sex-butikker). Eventuelt nettbutikker? Jeg er helt ny på det her, så om noen vet om noen modeller eller merke som kunne passet beskrivelsen? Anonymkode: 017f2...253 Skikkelig korsett på damer er veldig lekkert. Det må jo være noen damer her som kan gi innspill? De fleste undertøys butikker har bare korsetter som er til pynt. De kan ikke snøres noe særlig. Google Vollers så vil du se mye bra. Men det koster penger.
AnonymBruker Skrevet 20. september 2018 #4 Skrevet 20. september 2018 Søk på ebay eller etsy. Korsett skal jo passe de fleste og «snøres opp». Anonymkode: 8308a...03e
AnonymBruker Skrevet 22. september 2018 #5 Skrevet 22. september 2018 Jeg vet ikke om det er noen butikk i Oslo, men jeg husker for noen år siden at jeg så en korsettmaker i Stockholm i en dokumentar. Du kan også prøve å finne en seriøs nettbutikk hvor du kan få veiledning i å ta mål. På 20.9.2018 den 15.07, AnonymBruker skrev: Søk på ebay eller etsy. Korsett skal jo passe de fleste og «snøres opp». Anonymkode: 8308a...03e Faktisk er det feil. Det er viktig at et korsett passer, hvis ikke vil det klemme på feil steder når det strammes. Korsettet vil heller ikke være så holdbart dersom det har feil passform. Anonymkode: 9cd04...41e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå