Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaring med kroppsolje i forhold til bodylotion? :) Hvordan føles den på, effekten den gir osv?

Anonymkode: 75507...e16

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker begge deler. 
Av olje bruker jeg Inecto coconut bodyoil fra Normal. Jeg synes den er helt grei, den trekker raskt inn. Der jeg har tørr hud, som legger etter barbering, så lindrer den veldig raskt, men løser ikke problemet med tørr hud heller. En olje beregnet på tørr hud ville nok vært bedre. Der jeg har normal hud så er den like bra som alle lotions jeg har brukt. 
Den er genial som quickfix på tørre legger for en kveld, og jeg synes huden får en fin glød av olje. Så jeg bruker den før jeg skal ut for eksempel, men bruker lotions for tørr hud om jeg skal sitte hjemme, eller før jeg legger meg. 
Hadde oljen vært tilpasset tørr hud, så hadde det nok vært bedre for meg. 
Oljen er også lettere smøre ut synes jeg. 
Den jeg har er spray, så vil ikke anbefale smøring mens man har noe klær på, olje og klær er sjelden god kombo. Men den trekker raskt inn, så den legger ikke flekker på klær etter den har trukket inn! 
Jeg påfører den mens jeg står på badet, og ser også at den legger seg litt rundt på gulv og interiør. 
Så, blandet opplevelse, jeg foretrekker den til normal hud, og foretrekker lotions til tørr hud. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...