Gjest Stubby legs Skrevet 16. mars 2005 #1 Skrevet 16. mars 2005 Buksemodeller som kler meg med smal midje, stor rumpe og korte ben - er den noen som har forslag? Over hoftene må jeg ha bukser i str. 42/44. Hvilke farger/mønstre vil kle meg, lommer/ikke lommer. Hvilke jeansmodeller vil være pene på meg? Jeg ønsker jo meg selvfølgelig noe som forlenger bena mine og som får rumpen til å virke smalere... Tips om merker og butikker jeg kan lete i er varmt velkomne.
Gjest Anonymous Skrevet 17. mars 2005 #2 Skrevet 17. mars 2005 Jeg er 150 cm og kjøpte meg levis 529 i dag. Str 30 i lengden , er så deilig å ikke måtte legge opp.Vet jo ikke hvor stor rumpe du har da,men jeg har nå født 3 barn og er vel litt bred over baken jeg å men gikk glatt inn i 26 ,og da sitter den godt , fikk beskjed om å kjøpe trangest mulig for de går ut litt.Er kjempe fornøyd så langt.
Gjest Stubby legs Skrevet 17. mars 2005 #3 Skrevet 17. mars 2005 Jeg er 1.77, jeg, men jeg har korte ben likevel. Og lang, smal rygg. Det ser jo helt...feil ut. Derfor jeg trenger bukse-hjelp. *noterer seg Levis 529*
Gjest Gjesta Skrevet 17. mars 2005 #4 Skrevet 17. mars 2005 Rette bein, ikke bein med bootcut, får dem til å se lengre ut. I tillegg bør du kanskje satse på jeans som ikke er altfor lave på livet, for å ikke understreke at du er såpass lang i ryggen. Sjekk ut Vero Moda, de har masse ulike jeans!
Gjest Stubby legs Skrevet 17. mars 2005 #5 Skrevet 17. mars 2005 Lilith, hvordan ser boot cut ut, da? Slik at jeg vet hva jeg skal styre unna om det ikke står med store bokstaver at buksen er boot cut.
Hilde Skrevet 17. mars 2005 #6 Skrevet 17. mars 2005 Bootcut er når buksebena går utover nedenfor kneet. Ikke sleng, men nesten. Rette ben, da går buksa rett ned fra kneet.
:-) anna Skrevet 17. mars 2005 #8 Skrevet 17. mars 2005 Sjekk ut jeans på Popin. Husker ikke hva merket heter, men det er litt stretch, finnes i flere farger, og er en av varene som de alltid fører. (Jeg er 1,65 høy og er ikke direkte langbeint kan man si. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå