Gå til innhold

Foretrekker glattbarbert

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg tenker at du må lære deg å ikke være så opptatt av hva menn synes. 

Jeg har slutta å glattbarbere meg for lenge siden. Det var upraktisk, ofte smertefullt i form av nupper og små sår, og altfor tidkrevende. Om menn foretrekker det helt glatt, så bryr det meg ikke. Jeg er som jeg er, og tar valg som passer min kropp best. Jeg står ikke i dusjen i en halvtime flere ganger i uka, mens mannen kan slippe unna med en fem minutters dusj og så er han klar for dagen. Uaktuelt.

Så ja, drit i å stille sånne spørsmål. Det er slitsomt å leve som en respons til andres meninger og fantasier hele tida. Det kommer med modning, å bli så trygg på seg sjøl at man gir faen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge ting er velstelt og rent der nede, så tror jeg de fleste menn er bare glade for å kunne få slippe til ;)

Og møter jeg en mann som evt. kun vil ha helt glatt hos meg, vel da får han sørge for å shave meg der ellers så finner jeg en som ikke bryr seg...hehe

Skrevet
4 timer siden, Helado skrev:

Så lenge ting er velstelt og rent der nede, så tror jeg de fleste menn er bare glade for å kunne få slippe til ;)

Og møter jeg en mann som evt. kun vil ha helt glatt hos meg, vel da får han sørge for å shave meg der ellers så finner jeg en som ikke bryr seg...hehe

Å barbere musa til en dame gjør jeg med glede...

Anonymkode: 0f261...df3

Skrevet

Skjønner ikke at folk orker å ha hår nedentil jeg da 😛 Føler meg så ustelt når det er hår der så jeg får brasiliansk voks gjevnlig

Anonymkode: 52d4f...91e

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...