AnonymBruker Skrevet 17. september 2018 #1 Skrevet 17. september 2018 Jeg har vært sammen med typen i ca et halvt år. Vi bor så og si sammen, enten sover han her eller jeg hos han. Så har det seg slik at jeg ikke barberer meg nedentil. Jeg klipper håret så det er helt kort, men er ikke glattbarbert. Så her om dagen spør jeg han hva han foretrekker nedentil og da svarer han ikke hår. Ah, kjente jeg ble veldig lei meg, han har jo ikke sagt noe all den tid vi har vært sammen at han faktisk foretrekker noe annet enn hva jeg har!? Skikkelig teit sikkert, men. Noen som har opplevd der samme? At en partner forteller deg de foretrekker noe annet av hva du har? Gjorde du da noe med det? Anonymkode: e87c4...890
AnonymBruker Skrevet 17. september 2018 #2 Skrevet 17. september 2018 Han er da sammen med deg likevel? Attpåtil er han ærlig med deg. Dessuten har han aldri krevd at du skal barbare deg, selv om han foretrekker det. Dette må da være en av de mennene man blir hos. Anonymkode: 0f166...332 14
AnonymBruker Skrevet 17. september 2018 #3 Skrevet 17. september 2018 Ikke opplevd det, alle har sagt litt hår eller stripe, kanskje noen har sagt glatt men ingen jeg har vært sammen med hvertfall. Hadde ikke glattbarbert meg hver dag i et forhold bare fordi fyren likte det. Det er smertefullt, upraktisk og skaper dårlig underlivshygiene (smak og lukt) å til enhver tid være barbert. Men det hender jeg raker meg helt glatt en gang i blant typ en gang annenhver måned eller hver tredje måned , så lar jeg det vokse i mellom og bare stusser er par ganger i måneden Anonymkode: af017...66b
AnonymBruker Skrevet 17. september 2018 #4 Skrevet 17. september 2018 Tenker dette er litt som det ofte er med oss damer , vi foretrekker større penis men er veldig glad i den kjæresten har fordet og ville ikke bedt han endre den Anonymkode: af017...66b 3
AnonymBruker Skrevet 17. september 2018 #5 Skrevet 17. september 2018 Spør aldri hva han foretrekker. En periode er det full busk, så kan jeg rake av alt, så kan jeg ha noe midt i mellom. Har aldri fått negative reaksjoner. Anonymkode: 6efed...06e 1
FrodeF Skrevet 17. september 2018 #6 Skrevet 17. september 2018 (endret) Han hadde vel foretrukket Gigi Hadid også, men man tar til takke med det man får. Endret 17. september 2018 av FrodeF 4
AnonymBruker Skrevet 17. september 2018 #7 Skrevet 17. september 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har vært sammen med typen i ca et halvt år. Vi bor så og si sammen, enten sover han her eller jeg hos han. Så har det seg slik at jeg ikke barberer meg nedentil. Jeg klipper håret så det er helt kort, men er ikke glattbarbert. Så her om dagen spør jeg han hva han foretrekker nedentil og da svarer han ikke hår. Ah, kjente jeg ble veldig lei meg, han har jo ikke sagt noe all den tid vi har vært sammen at han faktisk foretrekker noe annet enn hva jeg har!? Skikkelig teit sikkert, men. Noen som har opplevd der samme? At en partner forteller deg de foretrekker noe annet av hva du har? Gjorde du da noe med det? Anonymkode: e87c4...890 Du spurte, du fikk svar 😀 Selvfølgelig ville jeg glattbarbert meg av og til om partner foretrakk det og det ikke betydde noe fra eller til for meg selv. Anonymkode: a8771...0df 4
Jr.Garcon Skrevet 18. september 2018 #8 Skrevet 18. september 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Tenker dette er litt som det ofte er med oss damer , vi foretrekker større penis men er veldig glad i den kjæresten har fordet og ville ikke bedt han endre den Anonymkode: af017...66b Det er litt mer vrient å "vokse" ut en større penis enn det er å vokse seg glatt da Til Ts- syns han høres ut som en bra kar jeg. Han presser deg ikke/har ikke presset deg og er jo bra han er ærlig på direkte spørsmål om hva han liker best. 1
Rotemor Skrevet 18. september 2018 #9 Skrevet 18. september 2018 Lei deg? Alle svar utenom kortklipt ville da vært feil! Du spurte han!! 2
AnonymBruker Skrevet 18. september 2018 #10 Skrevet 18. september 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Tenker dette er litt som det ofte er med oss damer , vi foretrekker større penis men er veldig glad i den kjæresten har fordet og ville ikke bedt han endre den Anonymkode: af017...66b Ja, for det er akkurat det samme... hår er best uansett hva noen måtte mene... Anonymkode: 696e8...f4a 1
Gladgutten79 Skrevet 18. september 2018 #11 Skrevet 18. september 2018 Du spurte et ærlig spørsmål og fikk et ærlig svar, mange foretrekker glattbarbert, men det betyr ikke at kortklippet er noe galt, du steller deg hvertfall, ikke alle som gjør det 1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2018 #12 Skrevet 18. september 2018 Å foretrekke noe er ikke synonymt med at man misliker alternativet. Det kan være snakk om små nyanser. Jeg foretrekker lakris, men jeg er likevel en sucker for sjokolade. Anonymkode: 4b8e2...351
Moomba Skrevet 18. september 2018 #13 Skrevet 18. september 2018 Gubben min og foretrekker glattbarbert, men det skjer maks 2 ganger i året😂 Er så sinnsykt ubehagelig når det gror ut igjen. I tillegg er det så klamt og ekkelt når det ikke ligger hår imellom å ventilerer😝Han får godta meg som jeg er, ellers får han et liv i sølibat🤣 1
Gjest HarryDotter Skrevet 18. september 2018 #14 Skrevet 18. september 2018 51 minutter siden, Gladgutten79 skrev: Du spurte et ærlig spørsmål og fikk et ærlig svar, mange foretrekker glattbarbert, men det betyr ikke at kortklippet er noe galt, du steller deg hvertfall, ikke alle som gjør det Dette! Selv om vi menn ofte foretrekker glatt, betyr ikke det at vi syntes et fint trimmet underliv er fælt. Det ser bra ut det også. Å glatte seg av og til er fint syntes jeg
AnonymBruker Skrevet 18. september 2018 #15 Skrevet 18. september 2018 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har vært sammen med typen i ca et halvt år. Vi bor så og si sammen, enten sover han her eller jeg hos han. Så har det seg slik at jeg ikke barberer meg nedentil. Jeg klipper håret så det er helt kort, men er ikke glattbarbert. Så her om dagen spør jeg han hva han foretrekker nedentil og da svarer han ikke hår. Ah, kjente jeg ble veldig lei meg, han har jo ikke sagt noe all den tid vi har vært sammen at han faktisk foretrekker noe annet enn hva jeg har!? Skikkelig teit sikkert, men. Noen som har opplevd der samme? At en partner forteller deg de foretrekker noe annet av hva du har? Gjorde du da noe med det? Anonymkode: e87c4...890 Hva er vitsen med å spørre dersom du ikke vil vite svaret du får? Dette er ikke noe større deal enn at han foretrekker det ene og du foretrekker det andre. Han respekterere deg selvfølgelig slik du er. Slutt å være lei deg, det trenger du ikke. Anonymkode: c7b95...63b 2
AnonymBruker Skrevet 18. september 2018 #16 Skrevet 18. september 2018 Ikke spør om ting du ikke vil ha svar på. Anonymkode: e51ca...111 3
AnonymBruker Skrevet 18. september 2018 #17 Skrevet 18. september 2018 Jeg ville for eksempel ha foretrukket at min eks shavet ballene sine slik at det ble mer behagelig å slikke der, men jeg sa ikke noe. Det gikk helt fint med også. Synes det er rart å ha så mange underlivspreferanser. Underliv er underliv. Får jeg sex er jeg glad! Anonymkode: e51ca...111 3
AnonymBruker Skrevet 18. september 2018 #18 Skrevet 18. september 2018 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har vært sammen med typen i ca et halvt år. Vi bor så og si sammen, enten sover han her eller jeg hos han. Så har det seg slik at jeg ikke barberer meg nedentil. Jeg klipper håret så det er helt kort, men er ikke glattbarbert. Så her om dagen spør jeg han hva han foretrekker nedentil og da svarer han ikke hår. Ah, kjente jeg ble veldig lei meg, han har jo ikke sagt noe all den tid vi har vært sammen at han faktisk foretrekker noe annet enn hva jeg har!? Skikkelig teit sikkert, men. Noen som har opplevd der samme? At en partner forteller deg de foretrekker noe annet av hva du har? Gjorde du da noe med det? Anonymkode: e87c4...890 Godt tips til deg: Aldri spør en mann hvis du IKKE ønsker å vite svaret hans...! Anonymkode: 04162...598 2
AnonymBruker Skrevet 20. september 2018 #19 Skrevet 20. september 2018 Spør han om han synes det er feil på kroppen din. Menn elsker sånt. Anonymkode: 566b6...82b 1
zaco Skrevet 20. september 2018 #20 Skrevet 20. september 2018 Synes det er greit med litt variasjon, hun er utvilsomt mest sexy når hun er helt glatt, men hadde hun vært det hele tiden ville jeg kanskje tatt det for gitt uten at det hadde hatt noen "effekt". Dessuten gidder hun ikke stresse med det da jeg synes alternativene er omtrent like deilige.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå