Gjest Anonymous Skrevet 16. mars 2005 #1 Skrevet 16. mars 2005 Noen som kan oppdatere meg på hva som skjedde i går? :-)
Cr@sh Skrevet 16. mars 2005 #2 Skrevet 16. mars 2005 Skal se om jeg greier å huske det mest essensielle: -Mrs. Sollis holdt moteshow til inntekt for sykepleiere. -Moren til gartner-gutten overhørte at han hadde et forhold til en gift dame og så senere Susan og han sammen (Susan prøvde å "ovetale" han til å glemme Mrs.Sollis) -Susan skulle være høydepunktet i moteshowt, men ble "overfalt" av moren til gartneren. -Mrs. Sollis fortalte moren at det var hun som hadde et forhold til sønnen men at det var over. -Mr. Sollis ble arrestert av FBI. -Sønnen til Bree ble tatt av politiet for besittelse av marihuana etter en anonym telefonoppringning (det var Bree som ringte). -Sønnen til Bree er ute av svømmelaget. - Ho med alle de 4 barna (husker ikke navnet nå) snappet opp en dagmamma fra en annen dame. -Zack rømte fra instit. og er hjemme hos datteren til Susan. (De kysset) -Zack fortalte at han hadde drept lillsesøsteren sin Dana og at moren og faren hadde gravd henne ned for å skåne han/familien. Tror det var det meste... Tror jeg...
Arwen Skrevet 16. mars 2005 #3 Skrevet 16. mars 2005 De snakket også om den lille kisten som fløt opp på vannet, det lå vist et voksent kvinnelik der som var delt i mange deler. Man så bare skjelettet nå.
Gjest Anonymous Skrevet 16. mars 2005 #4 Skrevet 16. mars 2005 Tusen takk! Da er jeg inni det igjen! :-) (ingen kan si at det ikke skjer ting i denne serien...)
Gjest Anonymous Skrevet 17. mars 2005 #5 Skrevet 17. mars 2005 det henger jo ikke sammen - voksent kvinnelik?
Arwen Skrevet 17. mars 2005 #6 Skrevet 17. mars 2005 det henger jo ikke sammen - voksent kvinnelik? Ja, det var det etterforskerne sa.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå