Gå til innhold

Sexgal? Trenger hjelp..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en kvinne på 28 år som har vært samboer med en mann i 10 år. Vi har tre barn sammen og sexlivet vårt er fantastisk. Vi kan ha sex alt fra 1-4 ganger om dagen, men jeg føler meg aldri mettet på sex og derfor må jeg onanere i tillegg. Dette går mye utover arbeidsdagen min, siden jeg tenker på sex konstant.

Etter jobb og før jeg henter unger drar jeg hjem og onanerer. Jeg onanerer før jeg skal på jobb også; enten i dusjen om morgenen eller i senga på natten. Jeg våkner på natten fordi jeg er så kåt. Jeg er rett og slett avhengig av å få orgasmer flere ganger for dagen. Og det er så slitsomt fordi jeg sover ikke sammenhengende pga dette. Er det noe jeg kan gjøre for å få ned lysten? Utroskap er forresten helt uaktuelt. 

Anonymkode: 3a85e...64d

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nymfoman?

Anonymkode: e2b8d...bb3

• Liker 4
Skrevet

Gled deg over den lysten. En dag tar det slutt.

• Liker 3
Skrevet

Er det sånn hele tiden eller har du perioder?

Jeg fikk redusert min overdrevne sexlyst med selvdisiplin. Ikke alle tanker må tenkes ut, ikke alle kåte stunder må ende i orgasme. Var av verdt det da å kaste bort arbeidsdager i drømmejobben på å sitte og tenke på sex var maksimalt meningsløst.

Anonymkode: 1fb51...cf6

Gjest Dævendøtte
Skrevet
8 timer siden, pegasus444 skrev:

Gled deg over den lysten. En dag tar det slutt.

Har pult i 35 år jeg, og fortsatt har jeg lyst. Men jeg sover om natta, henter ungene når jeg skal, klarer meg uten orgasme daglig og må ikke ha sex flere ganger på et døgn. Vet til og med om gamle folk som har sex, de er over 70. Så ja, en dag tar lysten slutt, men det trenger ikke skje før man dør. 

Du klarer ikke å se at dette kan være litt problematisk for TS? 

Skrevet

Du får ikke hjelpen du trenger her inne desverre. 

Du kunne tatt dette opp med legen din? Finnes hjelp der ute til slikt og. Kan forstå at det ikke er kjekt å ha det sånn. Det blir et problem når en ting tar over hele hverdagen. Sånn skal det ikke være. 

Hva sier samboeren din til dette? Om du har fortalt han. 

Anonymkode: 4487d...745

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...