Gjest Anonymous Skrevet 16. mars 2005 #1 Skrevet 16. mars 2005 jeg har veldig mye magefett og har faktisk begynt å tenke på fettsuging. Har alltid hatt to store bilringer rundt livet uansett hva jeg har veid. Plagsomt at jeg aldri kan gå med tettsittende topper eller at buksene mine alltid strammer rundt livet når de passer ellers. Noen som har erfaring fra dette? og vet hva noe slikt koster? AnneMari
Gjest Daniella_ Skrevet 16. mars 2005 #2 Skrevet 16. mars 2005 Jeg vet hvordan det er å ha mage i allefall. Og hadde seriøst tenkt å gjøre det selv, helt til jeg gikk ned noen kg. Da ble den mindre, og en mage jeg nå kan leve med. Hva det koster kommer ann på om de skal fettsuge oppe og nede. Ca-pris er 20.000+/- Ting du burde tenke på er om du er en jojo-slanker. For når de fjerner de fleste fettcellene på magen så kan det legge seg andre steder hvis man går opp i vekt. I følge klinikkene deler det seg vissnok ganske jevnt, men dette er burde man nok være obs på. Ellers så vet jeg ikke så mye, jeg avbestilte konsultasjonen min. Jeg forstår GODT hvordan det er å plages med magen. Har og hadde det skikkelig ille med den, spesielt med bukser kombinert med trangere topper. Merkelig, magen min ble til en bolle i løpet av et år. :-? Jeg begynte å trene får å gå ned noen kilo evt før jeg skulle fettsuge meg. HVIS jeg da klarte å gå ned og hvis magen ble mindre plagsom skulle jeg da selvfølgelig ikke gjøre det. Og det klarte jeg Kunne du ikke vurdert trening først?
Gjest Anonymous Skrevet 16. mars 2005 #3 Skrevet 16. mars 2005 Takk for svar Daniella_. Joda, planen er som din. Trene meg ned i vekt og se om problemet fortsatt er like stort. Jeg vil ikke hoppe inn i det uten å forsøke å forandre kroppen med trening og kosthold. Det er vel det at jeg har gått ganske mye opp og ned i vekt, og magen har vært et stort problem for meg uansett vekt. Jeg er ordentlig "epleformet". Akkurat som alt fett legger seg der!! Utrolig irriterende og hemmende. Det hadde vært så deilig å ikke tenke på magen hver gang jeg kjøper nye klær og ser den virkelig tyte ut av buksene.. Men andre tiltak først, så får vi se om jeg blir fornøyd med det... Anne-Mari
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå