Gå til innhold

Hva spiser dere til kveldsmat?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

2-3 knekkebrød med forskjellig pålegg. En frukt i stedet for knekkebrød hvis middagen ble sein. Må spise et eller annet sammen med kveldsdosen med medisiner, ellers blir jeg kvalm og får ikke sove.

Anonymkode: 95ebb...060

Annonse

-Omelett eller eggerøre med litt grønnsaker

-Smoothie på yoghurt og frukt eller bare frukt

-Knekkebrød

-Ostesmørbrød

-Yoghurt med nøtter og frø

-Speltlomper med kremost, spinat, rødløk og røkt laks eller egg

-Supper(rester som regel, om de overlever fra å bli lunsj:P)

-Ulike typer brød: Grovt polarbrød, bagles, rundstykker, teabricks, surdeigsbrød etc.

Anonymkode: c991f...e12

• Liker 1

Annonse

Spiser aldri etter middagen som er en gang mellom kl kl 16 og 18. Spiser jeg noe er det en neve vingummi eller litt potetgull. Har ikke spist kvelds siden jeg flyttet hjemmefra 27 år siden. På den tiden ble det ofte ostesmørbrød, pizza eller brødskive og kakao. Når jeg er hjemme( hos mine foreldre) lager pappa alltid middag så tidlig at jeg er supersulten når kvelden kommer og da dekker mamma på med brød, pålegg, kakao eller te. Går alltid opp i vekt når jeg er hjemme😅

Anonymkode: a807d...f14

• Liker 1
Annonse
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Spiser aldri etter middagen som er en gang mellom kl kl 16 og 18. Spiser jeg noe er det en neve vingummi eller litt potetgull. Har ikke spist kvelds siden jeg flyttet hjemmefra 27 år siden. På den tiden ble det ofte ostesmørbrød, pizza eller brødskive og kakao. Når jeg er hjemme( hos mine foreldre) lager pappa alltid middag så tidlig at jeg er supersulten når kvelden kommer og da dekker mamma på med brød, pålegg, kakao eller te. Går alltid opp i vekt når jeg er hjemme😅

Anonymkode: a807d...f14

Forsåvidt det samme her. Sluttet med kveldsmat da jeg flyttet hjemmefra som 18-åring for noen tiår siden. Spiser middag tidligst kl. 19.00, og behovet for kveldsmat faller dermed bort. 

Anonymkode: 5c950...1c7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...