Tiurleik Skrevet 17. september 2018 #1 Skrevet 17. september 2018 (endret) Av nysgjerrighet, hvilke norske aviser leser du? Hvilke synes du er best, og hvorfor? Selv leser jeg lokalavisa hver dag (har abonnement) og så kjøper jeg iblant Aftenposten hvis jeg skal ta tog eller fly eller noe. Ellers så skummer jeg over NRK.no daglig for å få med meg overskriftene. Noen ganger kjøper jeg Morgenbladet, hvis jeg kommer på det. Skulle gjerne lest flere gode papiraviser. Endret 17. september 2018 av Tiurleik
Gjest Vanlig fyr Skrevet 17. september 2018 #2 Skrevet 17. september 2018 Hender jeg leser Aftenposten og ugh...Dagbladet. Leser jevnlig New York Times, LA times, The Guardian, Times Of India bare for å holde meg noenlunde informert om hva som foregår i verden men vil ikke si at jeg er en engasjert leser. Møter jeg folk sier jeg at jeg ikke følger med noe særlig da jeg opplever til stadig at engasjerte folk ikke vet forskjell på opp og ned.
Sarah Dee Skrevet 17. september 2018 #3 Skrevet 17. september 2018 Jeg abonnerer på DN, en av regionsavisene i Schibstedkonsernet og en lokalavis fra hjemstedet. I tillegg skummer jeg gjennom nettavisene til NRK, VG, Dagbladet og lokalavisene her jeg bor noen ganger i uka. Skulle gjerne abonnert på Morgenbladet også, men det tar jeg meg ikke råd til.
atropos Skrevet 17. september 2018 #5 Skrevet 17. september 2018 Jeg leser Dagbladet (har plussabo) og NRK.no. abbonerer på morgenbladet
_popcorn_ Skrevet 17. september 2018 #6 Skrevet 17. september 2018 NRK og lokalavisen (har abo), og ellers skummer jeg igjennom TV2, Aftenposten, VG og Dagbladet om jeg har tid.
AnonymBruker Skrevet 17. september 2018 #7 Skrevet 17. september 2018 Dn, E24, AlJaazera, Vg, Nrk Sørlandet, Rt, Fria tider. Noen ganger mye lesing, andre dafer bare skumming. Føler jeg får lest mye variert fra hele verden. Anonymkode: 829dd...681
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå